Gravid men må ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

klmf

Anonym skriver:

Jeg skal tage en halv pille om dagen og så en crem morgen og aften (:

- Jeg tør ikke tage risikoen..

Tag en grundig snak med lægen! Du må ikke beslutte dig for hverken den ene eller anden løsning uden ordentlig rådgivning!! 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Tag en grundig snak med lægen! Du må ikke beslutte dig for hverken den ene eller anden løsning uden ordentlig rådgivning!! 

Nej, men jeg ved bare at i dagens danmark kan man snart ikke stole på nogen s; er så bange, hader mig selv for det..

Anmeld

6. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Nå min historie er at jeg har et barn på 1år, jeg blev gravid blot 5mdr. efter barnet var født og valgte der en abort, grundet at jeg ikke følte jeg var klar igen.. Men jeg er nu på en meget stærk pille kur mod akne hvor jeg ikke må blive gravid, selv piller vil ikke virke da kuren er så stærk, problemet er jeg nu står med to streger igen og jeg HAR virkelig passet på.. s; er så ked af det, skal igennem en abort igen eller ååååårh

Lyder som noget jeg har prøvet og jeg valgte at stoppe med piller og creme og aborterede desværre i uge 9. Så set i bakspejlet, ville jeg hellere have valgt en abort og brugt ordentlig prævention under behandling af akne, end at stå med en spontan abort og have glædet mig.......
Min veninde har også prøvet det og gjorde det samme som mig og aborterede i uge 10
Hvordan har du passet på, hvis jeg må spørge?

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Lyder som noget jeg har prøvet og jeg valgte at stoppe med piller og creme og aborterede desværre i uge 9. Så set i bakspejlet, ville jeg hellere have valgt en abort og brugt ordentlig prævention under behandling af akne, end at stå med en spontan abort og have glædet mig.......
Min veninde har også prøvet det og gjorde det samme som mig og aborterede i uge 10
Hvordan har du passet på, hvis jeg må spørge?

Var din veninde også på den hudkur?

- Brugt kondom og er det sket uden har min mand trukket sig ud, men vi har ikke haft særlig meget sex faktisk...

Anmeld

6. marts 2012

klmf

Anonym skriver:

Nej, men jeg ved bare at i dagens danmark kan man snart ikke stole på nogen s; er så bange, hader mig selv for det..

Lægen skal rådgive dig til den bedste beslutning for dig, h*nskal hverken være for eller imod abort. Men du skal have afklaret risikoen for tidlige fosterskader ved brug af den medicin. Lad nu være med at slå dig selvi hovedet, nu er du gravid og må tage dig af det på den ene eller den anden  måde.

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Lægen skal rådgive dig til den bedste beslutning for dig, h*nskal hverken være for eller imod abort. Men du skal have afklaret risikoen for tidlige fosterskader ved brug af den medicin. Lad nu være med at slå dig selvi hovedet, nu er du gravid og må tage dig af det på den ene eller den anden  måde.

Ja tusind tak for støtten (:

Anmeld

6. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

- Brugt kondom og er det sket uden har min mand trukket sig ud, men vi har ikke haft særlig meget sex faktisk...

Ja, hun var på akkurat den samme kur som mig.

Og husk, det er ALDRIG nok at manden trækker sig ud. Der ryger tit lidt sæd afsted inden det store øjeblik eller idet han trækker sig ud

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Har idag vært ved lægen og fik beskeden at jeg godt kunne beholde det og at barnet ikke ville komme til at fejle noget.. Problemet er bare mig selv nu og jeg er klar. Jeg kan stadig ikke finde rundt i mig selv og min fremtid.. s:

Anmeld

7. marts 2012

norenberg

Anonym skriver:

Den med at manden har trukket sig ud er ikke det mindste sikker, det er som at spille rusisk roulette, så dyrker man sex uden gummi så ved man også at risikoen er der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.