Gravid men må ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Nå min historie er at jeg har et barn på 1år, jeg blev gravid blot 5mdr. efter barnet var født og valgte der en abort, grundet at jeg ikke følte jeg var klar igen.. Men jeg er nu på en meget stærk pille kur mod akne hvor jeg ikke må blive gravid, selv piller vil ikke virke da kuren er så stærk, problemet er jeg nu står med to streger igen og jeg HAR virkelig passet på.. s; er så ked af det, skal igennem en abort igen eller ååååårh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Nå min historie er at jeg har et barn på 1år, jeg blev gravid blot 5mdr. efter barnet var født og valgte der en abort, grundet at jeg ikke følte jeg var klar igen.. Men jeg er nu på en meget stærk pille kur mod akne hvor jeg ikke må blive gravid, selv piller vil ikke virke da kuren er så stærk, problemet er jeg nu står med to streger igen og jeg HAR virkelig passet på.. s; er så ked af det, skal igennem en abort igen eller ååååårh

.. det er hårdt at skulle vælge abort.. men når det er 2 gang?.. synes jeg du skulle overveje at paase noget mere på .. få en p stav eller noget hvis du ikke er klar til at  få barn igen ... 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

.. det er hårdt at skulle vælge abort.. men når det er 2 gang?.. synes jeg du skulle overveje at paase noget mere på .. få en p stav eller noget hvis du ikke er klar til at  få barn igen ... 

Det er ikke fordi jeg ikke er klar nu men fordi jeg ikke må på de piller s:

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det er ikke fordi jeg ikke er klar nu men fordi jeg ikke må på de piller s:

Så stop med pillerne Hvis du ikke er så langt henne endnu tror jeg altså ikke de kan have påvirket.. nogle drikker sig pisse stive imens de er gravide  uden at vide det og får sunde og raske børn.. eller har taget stoffer.. Så tror altså ikke det vil gøre noget hvis du stopper med det nu ? 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Så stop med pillerne Hvis du ikke er så langt henne endnu tror jeg altså ikke de kan have påvirket.. nogle drikker sig pisse stive imens de er gravide  uden at vide det og får sunde og raske børn.. eller har taget stoffer.. Så tror altså ikke det vil gøre noget hvis du stopper med det nu ? 

Jeg må ringe til lægen imorgen og høre dem ad.. men hvis jeg tager chancen kan jeg stå til md, og mit barn får knogleskørhed det er også en chance at tage. s:

Anmeld

6. marts 2012

PsychedeliC

Camillos skriver:

Det tænkte jeg også

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg må ringe til lægen imorgen og høre dem ad.. men hvis jeg tager chancen kan jeg stå til md, og mit barn får knogleskørhed det er også en chance at tage. s:

ring til lægen .,.. stop med pillerne idag.. så ville jeg altså mene det nok skal gå .!! held og lykke med det.. 

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

PsychedeliC skriver:

Det tænkte jeg også

det er ihvertfald min mening ... det er noget med moderen og barnet først deler næring omkring uge 6...

Anmeld

6. marts 2012

klmf

Hvis det er de samme piller som jeg har fået, er der desværre stor risiko for alvorlige fosterskader, også  tidligt i graviditeten :/ Derfor det er så vigtigt med prævention. Tror du må snakke med lægen om dine muligheder for at beholde eller afslutte graviditeten.

Held og lykke uanset hvad resultatet bliver!

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Hvis det er de samme piller som jeg har fået, er der desværre stor risiko for alvorlige fosterskader, også  tidligt i graviditeten :/ Derfor det er så vigtigt med prævention. Tror du må snakke med lægen om dine muligheder for at beholde eller afslutte graviditeten.

Held og lykke uanset hvad resultatet bliver!

Jeg skal tage en halv pille om dagen og så en crem morgen og aften (:

- Jeg tør ikke tage risikoen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.