Tegn på fødsel ? Han er så stille idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Chalala85

Munder skriver:

Det er jo det jeg siger  Han nyder det inde i luksusboligen, så han gider da ikke tage den lange hårde rejse herud

Men du skal da have lidt vestøv alligevel

hihi søde.. du skal altså ikke have ret denne gang Tak for ve-støvet håber sandelig snart det begynder at virke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Ansemusen

Husk at tage afsted og blive tjekket, hvis han er stille i længere tid! Det gjorde jeg flere gange

Nu må han godt snart poppe ud!

Anmeld

8. marts 2012

Chalala85

Ansemusen skriver:

Husk at tage afsted og blive tjekket, hvis han er stille i længere tid! Det gjorde jeg flere gange

Nu må han godt snart poppe ud!

Ja jeg ved det... men igår havde han da en ordelig rumba time derinde

Anmeld

8. marts 2012

Vidunderligeunger

Chalala85 skriver:

Der sker ikke en dyt.. han snyder mig hehe... igår havde jeg ellers rigtig ondt og i nat så tænkte at nu måtte den være der men nææh nej, den unge mand har det vidst for godt derinde hehe.

Håber virkelig han kommer ud inden mandag, men ellers må jeg jo tage det med...

de vil ik ud vores bebser hva.. jeg går en tur idag når jeg henter lillefisen  regner med at 9 km må sætte gang i noget... og så bliver manden tvunget til sex i aften!

Anmeld

8. marts 2012

Chalala85

MAJ*MOR skriver:

de vil ik ud vores bebser hva.. jeg går en tur idag når jeg henter lillefisen  regner med at 9 km må sætte gang i noget... og så bliver manden tvunget til sex i aften!

Nej de har det lækkert derinde i poolen

Haha jeg har løbet på trapperne i hele huset idag.. op i soveværelset på 2 sal og ned i køkkenet igen hahahaha

Uhh sex... tror også lige jeg skal have manden med på en lille tur i høet.. plejer heldigvis ikke at være et problem

Anmeld

8. marts 2012

Vidunderligeunger

Chalala85 skriver:

Nej de har det lækkert derinde i poolen

Haha jeg har løbet på trapperne i hele huset idag.. op i soveværelset på 2 sal og ned i køkkenet igen hahahaha

Uhh sex... tror også lige jeg skal have manden med på en lille tur i høet.. plejer heldigvis ikke at være et problem

vi har ikk sexet en måned herhjemme, da han var så bange for at sætte noget igang før tid (for ham er før tid før termin).. og da jeg så fik løsnet hinder i tirsdags, og kom hjem og sagde at JM havde sagt vi skulle dyrke sex var meldingen "det er da ikk sjovt når det er for at sætte gang i fødslen og ikke fordi du har lyst" sååh, jeg tror der skal mere end dådyrøjne og et sødt smil frem hvis jeg skal gøre mig nogen forhåbninger... Ville ønske han var mere medgørlig på det plan

trapper har vi ikk længere, så jeg må på astfalten  

Anmeld

8. marts 2012

Chalala85

MAJ*MOR skriver:

vi har ikk sexet en måned herhjemme, da han var så bange for at sætte noget igang før tid (for ham er før tid før termin).. og da jeg så fik løsnet hinder i tirsdags, og kom hjem og sagde at JM havde sagt vi skulle dyrke sex var meldingen "det er da ikk sjovt når det er for at sætte gang i fødslen og ikke fordi du har lyst" sååh, jeg tror der skal mere end dådyrøjne og et sødt smil frem hvis jeg skal gøre mig nogen forhåbninger... Ville ønske han var mere medgørlig på det plan

trapper har vi ikk længere, så jeg må på astfalten  

haha hvor er han sød

Så må du jo igang med at pille ved alle de steder du ved han kan lide.. så skal det nok komme

Asfalten skal man heller ikke kimse af... alt for at komme i fødsel efterhånden

Anmeld

8. marts 2012

Vidunderligeunger

Chalala85 skriver:

haha hvor er han sød

Så må du jo igang med at pille ved alle de steder du ved han kan lide.. så skal det nok komme

Asfalten skal man heller ikke kimse af... alt for at komme i fødsel efterhånden

ja ALT! utroligt så utålmodig man kan være...

Anmeld

8. marts 2012

Chalala85

MAJ*MOR skriver:

ja ALT! utroligt så utålmodig man kan være...

hihi nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.