Tegn på fødsel ? Han er så stille idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.231 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Chalala85

Hei piger,

Min bøvs er virkelig stille idag. Har mærket ham men kun en brøkdel af hvad jeg plejer.

Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

AnnaK89

Sådan havde jeg det dagen før jeg fødte (siger jeg uden du skal få dine forventninger op - det er jo forskelligt fra person til person ), der var bare totalt stille, kun enkelte spark - ingen smerter nogen steder, ingen plukveer, og næste morgen kl 6 gik vandet

Anmeld

6. marts 2012

th

Chalala85 skriver:

jkaHei piger,

Min bøvs er virkelig stille idag. Har mærket ham men kun en brøkdel af hvad jeg plejer.

Er det normalt?

Nu ved jeg ikke hvor langt du er men sådan havde jeg det 9 dage før jeg fødte var ude og blive tjekket og alt var ok. Jeg mærkede han faktisk ikk mere før han kom ud til os. Men hvis du er nervøs ville jeg kontakte jm i morgen tidlig. Eller fg hvis du er meget nervøs heller blive tjekket en gang ekstra

Anmeld

6. marts 2012

Chalala85

AnnaKJ skriver:

Sådan havde jeg det dagen før jeg fødte (siger jeg uden du skal få dine forventninger op - det er jo forskelligt fra person til person ), der var bare totalt stille, kun enkelte spark - ingen smerter nogen steder, ingen plukveer, og næste morgen kl 6 gik vandet

Det kunne være lidt rart hvis det var det samme her. Specielt fordi han normalt er mega aktiv :-)

Anmeld

6. marts 2012

Chalala85

th skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du er men sådan havde jeg det 9 dage før jeg fødte var ude og blive tjekket og alt var ok. Jeg mærkede han faktisk ikk mere før han kom ud til os. Men hvis du er nervøs ville jeg kontakte jm i morgen tidlig. Eller fg hvis du er meget nervøs heller blive tjekket en gang ekstra

Jeg er 39+2 idag :-) jeg tror ikke jeg er nervøs mere nysgerrig for om der kan være optræk til noget :-)

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Chalala85 skriver:

Det kunne være lidt rart hvis det var det samme her. Specielt fordi han normalt er mega aktiv :-)

Ja -  ihvertfald for dig

Lærke var også mega aktiv, så det var også lidt underlig for mig

Anmeld

6. marts 2012

Chalala85

AnnaKJ skriver:

Ja -  ihvertfald for dig

Lærke var også mega aktiv, så det var også lidt underlig for mig

Tusind tak :-) håber der sker noget hi hi

Anmeld

8. marts 2012

Vidunderligeunger

skete der noget?

Min JM sagde at aktivitetsniveauet godt kunne falde de sidste par dage op til fødslen, men at man stadig skal mærke en bevægelse op til 5 gange i døgnet, og her var et ben der lige strejfede maven nok

Anmeld

8. marts 2012

Chalala85

MAJ*MOR skriver:

skete der noget?

Min JM sagde at aktivitetsniveauet godt kunne falde de sidste par dage op til fødslen, men at man stadig skal mærke en bevægelse op til 5 gange i døgnet, og her var et ben der lige strejfede maven nok

Der sker ikke en dyt.. han snyder mig hehe... igår havde jeg ellers rigtig ondt og i nat så tænkte at nu måtte den være der men nææh nej, den unge mand har det vidst for godt derinde hehe.

Håber virkelig han kommer ud inden mandag, men ellers må jeg jo tage det med...

Anmeld

8. marts 2012

Munder

Chalala85 skriver:

Der sker ikke en dyt.. han snyder mig hehe... igår havde jeg ellers rigtig ondt og i nat så tænkte at nu måtte den være der men nææh nej, den unge mand har det vidst for godt derinde hehe.

Håber virkelig han kommer ud inden mandag, men ellers må jeg jo tage det med...

Det er jo det jeg siger  Han nyder det inde i luksusboligen, så han gider da ikke tage den lange hårde rejse herud

Men du skal da have lidt vestøv alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.