Enlig forsørger og SU.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Carl-Emil's mor

NadiaSK skriver:

Lige en lille rettelse:
Angående SU-lån, så har enlige forsørgere mulighed for et tillægslån på 1450 kr. pr. måned, men dette kan også stå alene... det vil altså sige at du enten kan låne:

1450kr. pr. måned
2897 kr. pr. måned

Eller

1450 + 2897 = 4347 kr. pr. måned

Så der er flere valgmuligheder

Gud ja der er ogaå forsørger su lån det havde jeg glemt men man kan jo også bare låne 2000 pr mdr hvis man vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Muttitil1+1

Carl-Emil's mor skriver:

Gud ja der er ogaå forsørger su lån det havde jeg glemt men man kan jo også bare låne 2000 pr mdr hvis man vil

Det tror jeg faktisk ikke man kan... det ligger i de satser der... man kan vist ikke selv styre beløbet, så vidt jeg har forstået...

Anmeld

6. marts 2012

Carl-Emil's mor

NadiaSK skriver:

Det tror jeg faktisk ikke man kan... det ligger i de satser der... man kan vist ikke selv styre beløbet, så vidt jeg har forstået...

Når man er logget ind kan man angive hvor meget man vil låne pr mdr dog maks 2800 pr mdr når det er alm su lån men har man ikke lånt i alle mdr kan man låne mere i de andre det kunne jeg ihvertfald se derinde igår da jeg skulle ligge økonomi for min veninde

Anmeld

6. marts 2012

Muttitil1+1

Carl-Emil's mor skriver:

Når man er logget ind kan man angive hvor meget man vil låne pr mdr dog maks 2800 pr mdr når det er alm su lån men har man ikke lånt i alle mdr kan man låne mere i de andre det kunne jeg ihvertfald se derinde igår da jeg skulle ligge økonomi for min veninde

Ahhh okay - super Så lærte jeg også lidt - tak

Anmeld

6. marts 2012

Carl-Emil's mor

NadiaSK skriver:

Ahhh okay - super Så lærte jeg også lidt - tak

Selv tak da

Anmeld

6. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tusind tak for jeres hjælp allesammen.  Håber i ser det, selvom jeg ikke citerer jer

Anmeld

28. december 2012

Amani

hej

Hvor inde på su.dk kan jeg se hvor mgete jeg får i Tillæg som enlig

henne? kan kun se hvad jeg får i alm. SU.. hmm, har ellers søgt om

ektra tillæg som nelig :/

Anmeld

28. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

rikkeregnbue skriver:

Jeg ved at der har været milliarder af disse tråde og dem har jeg også læst. Men jeg er nødt til at spørge alligevel.

Hvilke "rettigheder" har jeg når jeg er enlig forsørger og er på SU? Hvor meget ekstra SU får man og er der andet jeg kan søge?

Hvordan klarer I(andre alene mødre på SU) jer med økonomien?

Du får alt andet man kan søge som enlig - ikk ?
Så det er kun ud fra SU'en du spørger ?

Jeg får dobbelt SU , så jeg får 9.120 kr udbetalt hver mdr.
Jeg vil ikke have SU-lån pga jeg har andre lån, jeg bøder for samt at jeg jo egentlig godt kan klare mig for den økonomi jeg har..

Men ALT lagt i som enlig og rrgningerne er betalt pr mdr har jeg 2480 til mad og sjov..

Anmeld

28. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Amani skriver:

hej

Hvor inde på su.dk kan jeg se hvor mgete jeg får i Tillæg som enlig

henne? kan kun se hvad jeg får i alm. SU.. hmm, har ellers søgt om

ektra tillæg som nelig :/

Jeg prøver lige og ser om jeg kan finde det for dig når jeg kommer til en com i morgen. Evt skriv en PB så jeg husker dig 

Anmeld

28. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseVous skriver:

Du får alt andet man kan søge som enlig - ikk ?
Så det er kun ud fra SU'en du spørger ?

Jeg får dobbelt SU , så jeg får 9.120 kr udbetalt hver mdr.
Jeg vil ikke have SU-lån pga jeg har andre lån, jeg bøder for samt at jeg jo egentlig godt kan klare mig for den økonomi jeg har..

Men ALT lagt i som enlig og rrgningerne er betalt pr mdr har jeg 2480 til mad og sjov..

Tak for svar, men denne tråd er ved at være gammel  Jeg fik heller ikke SU lån, men dog kun 8797 kr udbetalt, men det klarede vi snildt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.