G-test spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Håber nogle af jer kloge kvinder kan svare mig..

Imorges tog jeg en g-test hvor jeg kunne skimte en MEGET svag streg.

Nu kommer så mit spørgsmål kan en g-test teststreg blive meget mere synlig på en dag ? 

Vil sige vis jeg tager en imorgen tidlig vil der så være chance for at stregen er mere tydelig end den var imorges ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Maalene

Hvis jeg husker rigtigt, så fordobles dit HCG tal for hver dag

Da jeg var gravid testede jeg meget meget svagt positiv en fredag, ventede så til søndag med at teste igen og der var der ingen tvivl, så der kan ikke ske noget ved at teste i morgen, men bliv nu ikke alt for skuffet, hvis stregen ikke er meget mere positiv, det skal den nok nå at blive, hvis du er gravid

Anmeld

6. marts 2012

mc90

HCG hormonet bliver fordobblet hver anden dag, så allerede om et par dage vil du kunne se en tydelig forskel. Vent et par dage og prøv igen..

Hvis du er et ligeså stort testmonster som jeg er, kan du jo tage en igen imorgen tidlig.. Ventetiden er jo simpelthen bare så svær.. ;-)

Krydser fingre

Anmeld

6. marts 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Håber nogle af jer kloge kvinder kan svare mig..

Imorges tog jeg en g-test hvor jeg kunne skimte en MEGET svag streg.

Nu kommer så mit spørgsmål kan en g-test teststreg blive meget mere synlig på en dag ? 

Vil sige vis jeg tager en imorgen tidlig vil der så være chance for at stregen er mere tydelig end den var imorges ? 

Fertilitetsklinikken ris det fordobles hver 3 dag. Men tror den kan være mere tydelig og selv en svag streg gælder jo

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

mc90 skriver:

HCG hormonet bliver fordobblet hver anden dag, så allerede om et par dage vil du kunne se en tydelig forskel. Vent et par dage og prøv igen..

Hvis du er et ligeså stort testmonster som jeg er, kan du jo tage en igen imorgen tidlig.. Ventetiden er jo simpelthen bare så svær.. ;-)

Krydser fingre

Lige nu er jeg et kæmpe testmonster  Måske også fordi jeg idag er gået en uge over tid.

Og desværre har jeg to ud af fire gange mistet i 6+ 

Så tester nok imorgen og håber den er bare lidt ekstra tydelig 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Fertilitetsklinikken ris det fordobles hver 3 dag. Men tror den kan være mere tydelig og selv en svag streg gælder jo

Ok  Ja ved jeg man siger men denne er så svag at den næsten var usynlig  Ville aldrig kunne se den på evt et billed

Anmeld

6. marts 2012

mc90

Anonym skriver:

Lige nu er jeg et kæmpe testmonster  Måske også fordi jeg idag er gået en uge over tid.

Og desværre har jeg to ud af fire gange mistet i 6+ 

Så tester nok imorgen og håber den er bare lidt ekstra tydelig 

Øv bøv altså :-(

Test imorgen Håber på det bedste..

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Hvis jeg husker rigtigt, så fordobles dit HCG tal for hver dag

Da jeg var gravid testede jeg meget meget svagt positiv en fredag, ventede så til søndag med at teste igen og der var der ingen tvivl, så der kan ikke ske noget ved at teste i morgen, men bliv nu ikke alt for skuffet, hvis stregen ikke er meget mere positiv, det skal den nok nå at blive, hvis du er gravid

Uh lyder dejligt ønsker så meget den er der (og bliver der) denne gang

Anmeld

6. marts 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ok  Ja ved jeg man siger men denne er så svag at den næsten var usynlig  Ville aldrig kunne se den på evt et billed

Prøv med en clear blue digital test. De viser det hurtigere og klart;-)

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

mc90 skriver:

Øv bøv altså :-(

Test imorgen Håber på det bedste..

Ja det er det tager en test imorgen og håber det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.