Min mor irriterer mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Det er bare lidt synd, for det går ud over min kæreste at jeg bliver så træt af hans mor, det er jo ham der skal høre på det når vi kommer hjem

Men jeg vil bare ikke virke som utaknemlig møgunge, især fordi min kæreste er 10 år ældre end mig, så er tit bange or hvad hans forældre kunne tænke om mig, hvis jeg blev småsur over noget

Uh ja når der er problemer med svigerfamilien går det næsten altid ud over kæresten selvom de jo normalt hverken kan gøre fra eller til. Det er lidt trist, men tror jeg har indset at "gamle" mennesker sgu er enormt indgroet i deres vaner og enormt svære at lave om på

Kan godt se problemet i det at han er så meget ældre.. Er det noget hans forældre har givet udtryk for eller er det bare en frygt du har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

lio

Team Putte skriver:

Synes specielt det er svært når hun forventer en reaktion eller et svar på det man siger. Så jeg kan ik bare lukke af og siger man så fra så bliver hun ked af det.

Det er ik nemt at vinde her

Jeg føler at folk forventer jeg siger "Neej.. sikken god ide, hvor har du ret, tak for det".  Jeg brækker mig af stilhed

Anmeld

8. marts 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg føler at folk forventer jeg siger "Neej.. sikken god ide, hvor har du ret, tak for det".  Jeg brækker mig af stilhed

Kæresten siger jeg bare skal sige "Måske.. Det ser vi på til den tid"

Jeg har det bare svært med sådan en udmelding fordi man jo langt væk kan lugte at det ik er noget man har tænkt sig at gøre alligevel, så hvorfor sige måske når man mener nej..

Anmeld

8. marts 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Uh ja når der er problemer med svigerfamilien går det næsten altid ud over kæresten selvom de jo normalt hverken kan gøre fra eller til. Det er lidt trist, men tror jeg har indset at "gamle" mennesker sgu er enormt indgroet i deres vaner og enormt svære at lave om på

Kan godt se problemet i det at han er så meget ældre.. Er det noget hans forældre har givet udtryk for eller er det bare en frygt du har?

De har ALDRIG sagt noget til min alder, men er bare bange for at de tænker det

Anmeld

9. marts 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

De har ALDRIG sagt noget til min alder, men er bare bange for at de tænker det

Ens egen frygt kan rigtig mange gange være værre

Men jeg tænker man da heller ik 100% kan lade være med at virke det yngre end du nu er, så mon ik de accepterer det

Anmeld

9. marts 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Ens egen frygt kan rigtig mange gange være værre

Men jeg tænker man da heller ik 100% kan lade være med at virke det yngre end du nu er, så mon ik de accepterer det

jo du har nok ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.