Ja som overskriften siger så irriterer min mor mig grænseløst til tider 
Det hele startede da jeg blev gravid og hun pludselig havde en masse råd! Min mor var sidst gravid for 14 år siden og selvom det er mindre tid end så mange andres mødre, så er de facts hun kommer med rimelig forældede!
Hun er begyndt at blande sig meget i hvor meget jeg tager på, for som hun siger tog hun overhoved ik på da hun ventede min yngste lillesøster. Nej det er da fint mor, men du glemmer lidt de 30 kg du til på med den første og de 25 kg der kom på da hun ventede mig! Nu er jeg overhoved ik i nærheden af hverken 20 eller 30 kg! Jeg har taget 8 kg på og jeg er fulde 25 uger henne! Men siger man til hende at man har styr på det og ingen intentioner har om at skulle tage hverken 20 eller 30 kg på, så forstår hun det ikke! 
Det nyeste problem fra hendes side er at vi har købt en del til baby selv. Hverken mine forældre eller kærestens mor har særlig mange penge så vi forventer ikke at få noget som helst. Men nu synes hun at vi har købt for meget så der ik er noget at give i dåbsgave!
Vi har købt de ting vi regner med at få brug for de første måneder med bebs i huset og overhoved ik købt noget til efter 6 mdr.
Er det kun mig der render ind i de her problemer med den ældre generation?
Og hvor meget har i selv købt til baby?
Anmeld