Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bondefruen skriver: Ja, faktisk, er oppe stort set hver nat,
Ja, faktisk, er oppe stort set hver nat,
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Åhhh nej Tror ikke jeg har lyst til at sige tak... Hehe... Undrer mig bare over, at det er kommet lige pludselig ud af den blå himmel, men det er nok bare et af livets forunderligheder
Åhhh nej Tror ikke jeg har lyst til at sige tak... Hehe... Undrer mig bare over, at det er kommet lige pludselig ud af den blå himmel, men det er nok bare et af livets forunderligheder
Undskyld Jamen det kan jo være, at du slipper på et tidspukt, at det kun er en overgang... Jeg har så fornyligt fået fortalt, at man kan få ngle piller i Matas, der kan afhjælpe problemet, efter at have spist dem i ca en måned...
Mit problem, jeg kan ikke huske, hvad de hedder
Anonym skriver: Lille bandit Men tror ikke jeg er gravid, har ihvertfald lige haft min mens, derfor jeg undrer mig over, at jeg pludselig er begyndt at overrende toilettet om natten
Lille bandit Men tror ikke jeg er gravid, har ihvertfald lige haft min mens, derfor jeg undrer mig over, at jeg pludselig er begyndt at overrende toilettet om natten
det kan være du drikker meget i løbet af dagen for inden jeg fik ham var jeg oppe hvernat engang jeg drak nemlig rigtig meget ....
Anonym skriver: Ja, så har dit nat-tisseri jo en forklaring Har ofte haft blærebetændelse, så det er jeg sikker på det ikke er Men kan godt være, det bare er en vane, men det er skisme da en træls vane jeg har fået mig så
Ja, så har dit nat-tisseri jo en forklaring Har ofte haft blærebetændelse, så det er jeg sikker på det ikke er Men kan godt være, det bare er en vane, men det er skisme da en træls vane jeg har fået mig så
Hehe ja og dårlige vaner er sværest at bryde
Har du lagt mærke til om du er begyndt at drikke mere om aftenen eller måske er begyndt at drikke noget andet end du plejer? Det kan måske oz have en forklaring
Dot D skriver: Undskyld Jamen det kan jo være, at du slipper på et tidspukt, at det kun er en overgang... Jeg har så fornyligt fået fortalt, at man kan få ngle piller i Matas, der kan afhjælpe problemet, efter at have spist dem i ca en måned... Mit problem, jeg kan ikke huske, hvad de hedder
B&J skriver: det kan være du drikker meget i løbet af dagen for inden jeg fik ham var jeg oppe hvernat engang jeg drak nemlig rigtig meget ....
Team Putte skriver: Hehe ja og dårlige vaner er sværest at bryde Har du lagt mærke til om du er begyndt at drikke mere om aftenen eller måske er begyndt at drikke noget andet end du plejer? Det kan måske oz have en forklaring
Anonym skriver: Haha - fik og vide af min læge forleden, at vi kvinder sagtens kunne have ammehjerne til børnene blev teenagere, så den undskyldning kan du bruge for ikke at kunne huske det Men hvis det fortsætter er det da helt klart værd at undersøge, for nu har jeg flere nætter i streg banket tåen ind i sengekanten, og det kunne da være rart at undvære både det og nat-tisseriet
Haha - fik og vide af min læge forleden, at vi kvinder sagtens kunne have ammehjerne til børnene blev teenagere, så den undskyldning kan du bruge for ikke at kunne huske det Men hvis det fortsætter er det da helt klart værd at undersøge, for nu har jeg flere nætter i streg banket tåen ind i sengekanten, og det kunne da være rart at undvære både det og nat-tisseriet
Av tå......... Jamen den undskyldning bruger jeg så, den store er jo "kun" 7 år, så der er lidt tid til teenage endnu...
Anonym skriver: Det synes jeg ikke, at jeg er, men kan jo sagtens være at jeg drikker mere ubevidst Er også gået på kur, så kan jo være det er fordi jeg nu spiser 6 måltider om dagen, at jeg på den måde indtager mere væske
Det synes jeg ikke, at jeg er, men kan jo sagtens være at jeg drikker mere ubevidst Er også gået på kur, så kan jo være det er fordi jeg nu spiser 6 måltider om dagen, at jeg på den måde indtager mere væske
det kan det sagtens være
Dot D skriver: Av tå......... Jamen den undskyldning bruger jeg så, den store er jo "kun" 7 år, så der er lidt tid til teenage endnu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128