Nattetisseri - har I prøvet det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Nå, nu er jeg altså nødt til at høre - ved ikke lige, hvad der sker for min blære for tiden

Er oppe og tisse HVER nat mellem 1 og 2 gange og har været det den sidste uge / 14 dage, men har altså lige haft min mens, så tvivler stærkt på, at jeg er gravid, men har aldrig nogensinde været oppe hver nat for at tisse før (kun da jeg var højgravid med min datter)

Har I prøvet det? Synes virkelig det er mystisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Hej piger

Nå, nu er jeg altså nødt til at høre - ved ikke lige, hvad der sker for min blære for tiden

Er oppe og tisse HVER nat mellem 1 og 2 gange og har været det den sidste uge / 14 dage, men har altså lige haft min mens, så tvivler stærkt på, at jeg er gravid, men har aldrig nogensinde været oppe hver nat for at tisse før (kun da jeg var højgravid med min datter)

Jep, efter jeg har været gravid er jeg også oppe hver nat 1-3 gange for at besøge Hr. WC..... Og det er altså over 1 år siden jeg sidst var gravid..

Anmeld

6. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej piger

Okay jeg er så gravid men jeg oplever kun i perioder på en til to uger hvor jeg er oppe og tisse om natten..  2 omgange indtil videre og jeg er 25 uger henne..

Prøvede en gang at skulle tisse hver 2.-3. time men så viste det sig oz at jeg havde blærebetændelse

Det siges at det der nattisseri ofte kan være en vane, og sådan en dårlig en skal jo begynde et sted

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Bondefruen skriver:

Jep, efter jeg har været gravid er jeg også oppe hver nat 1-3 gange for at besøge Hr. WC..... Og det er altså over 1 år siden jeg sidst var gravid..

Har du haft nattetisseri hver nat siden du fødte, eller?

Har nemlig ikke haft nogle problemer overhovedet siden jeg har født for 5 mdr. siden, men lige pludselig er jeg begyndt at rende

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Okay jeg er så gravid men jeg oplever kun i perioder på en til to uger hvor jeg er oppe og tisse om natten..  2 omgange indtil videre og jeg er 25 uger henne..

Prøvede en gang at skulle tisse hver 2.-3. time men så viste det sig oz at jeg havde blærebetændelse

Det siges at det der nattisseri ofte kan være en vane, og sådan en dårlig en skal jo begynde et sted

Ja, så har dit nat-tisseri jo en forklaring

Har ofte haft blærebetændelse, så det er jeg sikker på det ikke er

Men kan godt være, det bare er en vane, men det er skisme da en træls vane jeg har fået mig så

Anmeld

6. marts 2012

Dot D

Anonym skriver:

Hej piger

Det er ikke mystisk, men hverdag for mig, og sådan har det været i de sidste maaaaaaange år...

Så velkommen i "nattisserklubben" hi hi

Anmeld

6. marts 2012

B&J

hihihih her var wcet min bedste ven om natten

i starten var det mellem 2-3 gange og midt i var det 3-5 gange også forsatte det tid sidste var jeg oppe på 9gange men han havde det også super sjovt ved min blære

Anmeld

6. marts 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Har du haft nattetisseri hver nat siden du fødte, eller?

Har nemlig ikke haft nogle problemer overhovedet siden jeg har født for 5 mdr. siden, men lige pludselig er jeg begyndt at rende

Ja, faktisk, er oppe stort set hver nat,

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det er ikke mystisk, men hverdag for mig, og sådan har det været i de sidste maaaaaaange år...

Så velkommen i "nattisserklubben" hi hi

Åhhh nej

Tror ikke jeg har lyst til at sige tak... Hehe... Undrer mig bare over, at det er kommet lige pludselig ud af den blå himmel, men det er nok bare et af livets forunderligheder

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hihihih her var wcet min bedste ven om natten

i starten var det mellem 2-3 gange og midt i var det 3-5 gange også forsatte det tid sidste var jeg oppe på 9gange men han havde det også super sjovt ved min blære

Lille bandit

Men tror ikke jeg er gravid, har ihvertfald lige haft min mens, derfor jeg undrer mig over, at jeg pludselig er begyndt at overrende toilettet om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.