min numse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

signe.

Anonym skriver:

det klør omme bagi, altså i min numse.. hvad kan det være ? .. (kommer ofte efter jeg har været ude og lave stort) har haft det i et par dage nu .. 

Kan det være at du ikke får tørt dig ordentligt? Og at det derfor irritere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan også være toiletpapiret du ikke kan tåle..
Hvis i køber det dyre..
Det kan min kæreste ikke tåle så får han kløen.. Det skal være det helt billige..
Det er kommet ligepludselig..

kløen er os kommet lige pludselig her, så reget med det ville gå væk efter et par dage.. men det ser ikke sådan ud

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

signe. skriver:

Kan det være at du ikke får tørt dig ordentligt? Og at det derfor irritere...

det troede jeg også til at starte med, men det kan jo ikke være tilfældet hver gang  

har lige fået tynd mave idag og nu klør det og små svier deromme..

men det kan jo være mange ting.

Anmeld

6. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

det klør omme bagi, altså i min numse.. hvad kan det være ? .. (kommer ofte efter jeg har været ude og lave stort) har haft det i et par dage nu .. 

Det kan altså også være fordi du går meget på toilet, læser at du skriver du har tynd mave.. Så tørrer man sig jo meget.. Og så kan man få små rifter der svier og klør. Og som kan bløde... 

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

kløen er os kommet lige pludselig her, så reget med det ville gå væk efter et par dage.. men det ser ikke sådan ud

Du må et smut til lægen..
Det kan være mange til, børneorm, irriteret pga for dyrt eller billigt toiletpapir, fordi du har diarré osv osv..

Anmeld

6. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

det troede jeg også til at starte med, men det kan jo ikke være tilfældet hver gang  

har lige fået tynd mave idag og nu klør det og små svier deromme..

men det kan jo være mange ting.

Hvis du siger det er ved tynd mave.. Så tror jeg altså at det er det syre man har i sin afføring .. Som gør at din rumpet bliver irretabel.. og derfor kommer det til at svie og kløe .. 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Du må et smut til lægen..
Det kan være mange til, børneorm, irriteret pga for dyrt eller billigt toiletpapir, fordi du har diarré osv osv..

har os bestilt tid til imorgen . nu skal det ses på om det så er det ene eller det andet

Anmeld

6. marts 2012

KittyCatta

AalborgPigen skriver:

Det kan altså også være fordi du går meget på toilet, læser at du skriver du har tynd mave.. Så tørrer man sig jo meget.. Og så kan man få små rifter der svier og klør. Og som kan bløde... 

Det er også det jeg tænker.

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

har bestilt tid ved lægen. for det først idag jeg har fået tynd mave. og det har kløet i en periode men kommet og gået.

Anmeld

6. marts 2012

babymus77

Jeg tænker også børneorm... Behandles meget hurtig.. Og så det væk.. Det er så alm i vuggestuer, børnehaver, skoler....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.