min numse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Bum bum .. ja, så er det nok sådan en, der er kommet ud af det blå .. godt nok bløder jeg ikke deromme.. 

Så et smut forbi lægen....  Det er hurtigt overstået... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Mener man kan få noget creme i håndkøb på apoteket det ku du måske prøve først

uuh ja det er hvis rigtig nok  

Anmeld

6. marts 2012

Mumto3

Hvis det klø, så tænker jeg børneorm. Hjælper det at gå i bad? (altså hjælper det i 5 min) så er det sandsynligvis børneorm. Når man er i bad, så får man dem skullet væk og så klø det ikke. Men efter 5 min er der kravlet nogle nye ud og så klør det igen.

Min søn havde børneorm for ½ år siden, der skulle hele familien i behandling, selvom det kun var ham der havde det, fordi det er er meget smitsomt. Det er særlig slemt om aftenen/natten, når man ligger under dynen. det er noget med at de godt kan lide den ekstra varme det giver at ligge i en seng.

Jeg har aldrig hørt om at hæmorider kan klø.Gør de ikke kun ondt?

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Så et smut forbi lægen....  Det er hurtigt overstået... 

ja det må jeg hellere ..

ville det være dumt at begynde på det crem man kan få i håndkøb

Anmeld

6. marts 2012

ESV

Jeg tænker umiddelbart børneorm. De klør også rigtig meget og smitter som jeg ved ikke hvad..

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hvis det klø, så tænker jeg børneorm. Hjælper det at gå i bad? (altså hjælper det i 5 min) så er det sandsynligvis børneorm. Når man er i bad, så får man dem skullet væk og så klø det ikke. Men efter 5 min er der kravlet nogle nye ud og så klør det igen.

Min søn havde børneorm for ½ år siden, der skulle hele familien i behandling, selvom det kun var ham der havde det, fordi det er er meget smitsomt. Det er særlig slemt om aftenen/natten, når man ligger under dynen. det er noget med at de godt kan lide den ekstra varme det giver at ligge i en seng.

ej PUHA - hvad gør jeg ved det ? mit barn er lige starte i vuggestue. 

Anmeld

6. marts 2012

marschener

det kan skyldes flere ting, men køb noget "ko patte salve" Helotan mener jeg det hedder føres i Jem og Fix og Harald Nyborg, det plejer at hjælpe

held og lykke Erik

Anmeld

6. marts 2012

Mumto3

Anonym skriver:

ej PUHA - hvad gør jeg ved det ? mit barn er lige starte i vuggestue. 

Det er super nemt at behandle. Man får to piller. Den ene skal man spise med det samme, den anden pille skal man spise efter 14 dage.

Chek også din datter. Ormene er lige så tynde som en sytråd. De er et par cm lange og helt hvide. Man kan se de kravler rundt omkring numsehullet om aftenen, og nogle gange kan man se dem i afføringen, men det er svært hvis hun bruger ble tror jeg.

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

puha. der fik du mig lige til at ringe til lægen med det samme og få en tid til imorgen !!! 

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Det kan også være toiletpapiret du ikke kan tåle..
Hvis i køber det dyre..
Det kan min kæreste ikke tåle så får han kløen.. Det skal være det helt billige..
Det er kommet ligepludselig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.