Restskat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg har fået en mail fra skat, hvor der står jeg skal kigge "Årsopgørelse mv", så den har jeg kigget på. Og det er to-tre sider tekst og tal, hvor der tilsidst stå " overskydende skat for 2011 inkl. procentgodtgørelse": 608,00

OVERskydende SKAT  er penge du får retur.

der står hverken minus eller plus men ordret overskydende, er fordi de er i overskud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Ooooookay, det er sku da underligt at det ikke er det samme der står på ens åropgørelse:/

Hahahaha, nu ved jeg det!! Det jeg skrev lige før, det står øverst på min side, men hvis jeg kører nedaf, så kommer jeg til en hulans masse tal og sætninger hvor der også står overskydende skat Ups

Men sådan som det står, så skal du have 608 kroner tilbage

haha :-P Sådan kan det gå - jeg plejer bare at skynde at køre ned. Anede slet ikke, at man faktisk kunne undgå at forvirre sig selv med alle de tal. Men cool!! Hvor er jeg lykkelig over, endelig ikke at skulle betale tilbage!!!!!!!

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Lille fe skriver:

OVERskydende SKAT  er penge du får retur.

der står hverken minus eller plus men ordret overskydende, er fordi de er i overskud

Jubiiiiiii - hvor fantastisk!! Det er ikke til at tro, men noget må jeg jo endelig have gjort rigtigt så.

Anmeld

6. marts 2012

Darling<3

Anonym skriver:

haha :-P Sådan kan det gå - jeg plejer bare at skynde at køre ned. Anede slet ikke, at man faktisk kunne undgå at forvirre sig selv med alle de tal. Men cool!! Hvor er jeg lykkelig over, endelig ikke at skulle betale tilbage!!!!!!!

Skat plejer heller ikke at gøre det sååå nemt for folk, men de kan jo have forbedret sig Hehe...

Det er altid lækkert at skulle have penge tilbage, men selvfølgelig, nogle beløber er da bedre end andre

Sidste år fik jeg 6000 og noget tilbage, men i år skal jeg have mere, så VIL ud og rejse inden prinsessen kommer "dumpende"

Anmeld

6. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jubiiiiiii - hvor fantastisk!! Det er ikke til at tro, men noget må jeg jo endelig have gjort rigtigt så.

Ja det har du

Et lille råd er at sætte din træk% op med 1 eller 2, så kommer du oftes ikke af med penge, anden hvis din indtægt ændre sig (rigtig) meget.

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Skat plejer heller ikke at gøre det sååå nemt for folk, men de kan jo have forbedret sig Hehe...

Det er altid lækkert at skulle have penge tilbage, men selvfølgelig, nogle beløber er da bedre end andre

Sidste år fik jeg 6000 og noget tilbage, men i år skal jeg have mere, så VIL ud og rejse inden prinsessen kommer "dumpende"

Nej, synes godt nok ikke de gør det særligt nemt!! Jeg har de sidste to år virkelig troet, at jeg havde styr på det, men begge gange skulle jeg betale tilbage - og har endt med at skulle betale 22.000 tilbage. AAAV!!! Den har virkelig svedt rigtig meget, så at få 608 kroner tilbage i skat er meget mere, end hvad jeg turde håbe på!! Noget må jeg jo (endelig) have gjort rigtig!

Skønt med så mange penge tilbage!! Kan godt forstå der skal rejses! Så kan de penge da heller ikke blive brugt bedre!

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Lille fe skriver:

Ja det har du

Et lille råd er at sætte din træk% op med 1 eller 2, så kommer du oftes ikke af med penge, anden hvis din indtægt ændre sig (rigtig) meget.

Det er håbløst for mig at forstå det der årsopgørelse... Jeg synes jo de sidste par år, at jeg havde sat trækprocenten højere samt min indkomst... Alligevel er jeg endt med at skulle betale 22.000 tilbage. Og hvad jeg har gjort anderledes, for i år at få 608 TILBAGE, dét ved jeg simpelthen ikke.... Men noget må jeg jo have gjort anderledes.

Anmeld

6. marts 2012

wamse

Darling<3 skriver:

På min side står der ikke noget med oerskydende skat, der står istedet - Du kal have penge tilbage xx.xxxkr

Sådan står der også på min

Anmeld

6. marts 2012

TeamRocket

wamse skriver:

Sådan står der også på min

Det står der også på min.

Og så står der de er tilbageholdt mens der bliver tjekket om jeg skylder pengene andre steder  Det gør jeg så ikke og har aldrig gjort- det kun manden der gør

Anmeld

6. marts 2012

wamse

TeamRocket skriver:

Det står der også på min.

Og så står der de er tilbageholdt mens der bliver tjekket om jeg skylder pengene andre steder  Det gør jeg så ikke og har aldrig gjort- det kun manden der gør

He he, det står der også her, for jeg skylder nemlig SU til det offentlige, så det bliver lige nedskrevet med 8000 kr nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.