Restskat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.246 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Skal det beløb der hedder "overskydende skat for 2011 inkl. procentgodtgørelse" stå i plus eller minus for, at man får penge tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Rockertand

Skal det beløb der hedder "overskydende skat for 2011 inkl. procentgodtgørelse" stå i plus eller minus for, at man får penge tilbage?

Det skal gerne være et positivt tal (altså plus), men har aldrig prøvet at skulle af med penge, så ved faktisk ikke, om der står minus, hvis man skal af med penge?

Anmeld

6. marts 2012

sabrina89

Hvis der står "overskydende skat" skal du have penge tilbage

Anmeld

6. marts 2012

Stéphanie

Anonym skriver:

Overskydende skat er det man får tilbage, hvor restskat er det man skal betale.

Det andet det ved jeg ikke lige noget om, da der på min kun er afrunding?? 

Ved ikke om det er til nogen hjælp, ellers må du bare overse mit svar 

Anmeld

6. marts 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Vil egenligt sige ingen af delene, du kan tjekke både mulig gæld og så din restskat, men det er 2 forskellige steder..

Anmeld

6. marts 2012

Darling<3

sabrina89 skriver:

Hvis der står "overskydende skat" skal du have penge tilbage

På min side står der ikke noget med oerskydende skat, der står istedet - Du kal have penge tilbage xx.xxxkr

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det skal gerne være et positivt tal (altså plus), men har aldrig prøvet at skulle af med penge, så ved faktisk ikke, om der står minus, hvis man skal af med penge?

Jeg har de sidste to år skulle betale SKAT penge - alt i alt 22.000 :-( Men jeg kan ikke huske om det er plus eller minus der skal stå foran og nu er jeg bange for, at jeg "snyder" mig selv. Men lige nu står der +608. Så jeg håber håber håber, at jeg for en gang skyld har gjort noget rigtigt, og kan få et lille beløb tilbage..

Tak for dit svar - hvis du altid har fået penge tilbage og beløbet hos dig altid har været + og ikke med et - foran, så burde der jo være håb forude for mig ;-)

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

På min side står der ikke noget med oerskydende skat, der står istedet - Du kal have penge tilbage xx.xxxkr

Nå, sådan står det godt nok ikke på min. Der er to-tre siders tekst og tal og tilsidst står der så  "overskydende skat for 2011 inkl. procentgodtgørelse":  608,00

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Vil egenligt sige ingen af delene, du kan tjekke både mulig gæld og så din restskat, men det er 2 forskellige steder..

Jeg har fået en mail fra skat, hvor der står jeg skal kigge "Årsopgørelse mv", så den har jeg kigget på. Og det er to-tre sider tekst og tal, hvor der tilsidst stå " overskydende skat for 2011 inkl. procentgodtgørelse": 608,00

Anmeld

6. marts 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg har fået en mail fra skat, hvor der står jeg skal kigge "Årsopgørelse mv", så den har jeg kigget på. Og det er to-tre sider tekst og tal, hvor der tilsidst stå " overskydende skat for 2011 inkl. procentgodtgørelse": 608,00

Ooooookay, det er sku da underligt at det ikke er det samme der står på ens åropgørelse:/

Hahahaha, nu ved jeg det!! Det jeg skrev lige før, det står øverst på min side, men hvis jeg kører nedaf, så kommer jeg til en hulans masse tal og sætninger hvor der også står overskydende skat Ups

Men sådan som det står, så skal du have 608 kroner tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.