Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blomst84 skriver: Ej bliver da helt glad med sådan en tråd håber i har heldet med jer, også er det da bare at hoppe på manden de næste par dage
Ej bliver da helt glad med sådan en tråd håber i har heldet med jer, også er det da bare at hoppe på manden de næste par dage
hvor er du sød
ja det blir spændende hvornår der er gevinst vi arbejder ihvertfald rigtig meget på sagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: jo
jo
jubiiii så ved vi da at jeg har æl som jeg skal
Maja_4000 skriver: Håber det går "nemt"
Håber det går "nemt"
tak søde
håber vi også
ønskebarn74 skriver: Jeg er ovenpå efter operationen igen.. Og ved næste mens skal vi igang med et fryseforsøg...
Jeg er ovenpå efter operationen igen.. Og ved næste mens skal vi igang med et fryseforsøg...
dejligt at høre at du er ovenpå igen!
blir da rart at komme igang igen hva? hvornår skal i starte op?
VNB skriver: dejligt at høre at du er ovenpå igen! blir da rart at komme igang igen hva? hvornår skal i starte op?
ca. 1md. +/- et par dage...
VNB skriver: vi hyggede igår, så måske skulle vi springe idag over, og så hygge igen i morgen? hvis altså vi skal følge jeres opskrift hihi
vi hyggede igår, så måske skulle vi springe idag over, og så hygge igen i morgen? hvis altså vi skal følge jeres opskrift hihi
Skal jo ikke kunne garantere om det virker for jer, men det gav da jackpot her
Helt sikkert positiv! Held og lykke med det (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128