Har idag efter STORE overvejelser måtte aflive min elskede
lille hund, Bella.. Fordi vi til maj venter vores første barn..
Vi havde overvejet LÆNGE, om vi sulle prøve at finde et nyt hjem til hende, om nogle familiemedlemmer ville have hende, om hun skulle aflives, eller om hun skulle have en chance..
MEN ..... Hun var en gravhund, med MEGET personlighed, hun var Mor's hund, og ubeskrivlig reserveret.. Hun hadet nye mennesker og børn.. og stort set ingen måtte komme ind i vores hjem..
Og havde mine forældre eller mine svigerforældre taget hende, havde vi ikke kunne tage vores kommende barn med derhen mere. For hun var slet slet ikke til at stole på.. Hun har tidligere bidt, og ville uden tvivl gøre det igen..
Havde vi valgt at give hende en chance ville vi aldrig kunne slappe af et eneste sek. fordi vi hele tiden ville frygte der ville ske noget..
Og ville der ske noget med vores kommende barn ville vi ALDRIG kunne tilgive os selv, eller hende (hunden)..
Så hun fik et kort og godt liv, fyldt med kærlighed..
(31.07.2008 - 05.03.2012)
Men udover det, var hun en helt igennem FANTASTISK hund, som vidst hvad hun ville.. Og hun vil helt sikkert altid være elsket, og hun vil helst sikkert aldrig blive glemt.. Hun vil for altid være i vores hjerter..
Vi blev ved hende lige indtil det sidste..
selvom det var ubeskrivlig hårdt..
Hvil i fred min lille skat..
Vi har tilbage vores hanhund Balou, som ELSKER alle!
Måtte bare lige dele nogle hårde tanker, har simpelthen grædt det meste af dagen, kan snart ikke mere..
Men ved det er det rigtige.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld