Kan disse sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Øv bøv..!!! 

Hva størrelse bruger du ???  

37-38 alt efter mærke osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

trinela

Det synes jeg godt de kan, sådan lidt afhængig af hvordan kjolen ser ud.

Jeg var lige inde på nelly.com og finde disse. HVERDAGSSKO - STOCKHOLM DESIGN GROUP / LINH SANDAL - NELLY.COM

Anmeld

5. marts 2012

tarkoflen

Altså min veninde have et par gamle sko på, hendes fødder er nok lidt lige som dine, og det lagde jeg på intet tidspunkt mærke til det, men det kommer jo an på hvor lang kjolen er... Prøv skoene sammen med kjolen og gå lidt rundt i det i butikken og se, om det kan ses?

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Altså min veninde have et par gamle sko på, hendes fødder er nok lidt lige som dine, og det lagde jeg på intet tidspunkt mærke til det, men det kommer jo an på hvor lang kjolen er... Prøv skoene sammen med kjolen og gå lidt rundt i det i butikken og se, om det kan ses?

Hehe det er jo svært.. kjolen er købt og det er lidt dyrt at skulle gå ud og købe op til flere par sko for at kunne finde ud af det derhjemme. Tager jo ik lige kjolen på ned til en skobutik

Anmeld

5. marts 2012

chael

Desværre, det syntes jeg bestemt ikke passer sammen.

Som andre foreslår, hvad med en ballerina sko? Eller hvide sandaler??

Der må kunne findes et par. Om ikke andet, så bare til kirken, så kan du altid skifte derefter

*C

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

trinela skriver:

Det synes jeg godt de kan, sådan lidt afhængig af hvordan kjolen ser ud.

Jeg var lige inde på nelly.com og finde disse. HVERDAGSSKO - STOCKHOLM DESIGN GROUP / LINH SANDAL - NELLY.COM

Ej hvor er nr 2 fine Har du et link ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.