Kan disse sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

norenberg

jeg havde samme problem så jeg valgte hvide sandaler som jeg kunne bruge bagefter, der kommer jo et hav af hvide sandaler nu her i foråret så hvis ikke du skal bruge dem med det samme ville jeg lige vente og se hvad der kommer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg ville ikke gøre det hvis de er brune. Jeg var til et bryllup hvor bruden ikke havde haft tid til at finde sko. Hun havde en virkelig smuk elfenbensfarvet kjole på, den var gulvlang og med slæb. Bruden tænkte, at der var der ingen der ville se at hun 'bare' havde taget et par af hendes gamle hvide sandaler på, og vi så det alle sammen. Det var SÅ tydeligt da hun gik op af kirkegulvet, at det nærmest kun var det man så. Misfortså mig nu ikke! Men når noget er meget iøjefaldende (læs: helt anderledes end forventet) så er det dét man lægger mærke til, og her var det altså hendes sko.

Jeg har selv en bred fod, men fandt et par hvide flade sko som jeg godt kunne være i (jeg er også højere end min mand, så jeg ville ikke have højhælede sko på)

Jeg synes hvis du kan få dem i hvide, så kan du godt bruge dem.

Det kan man desværre ikke jeg har været i MANGE skobutikker indtil nu og har næsten ikke kunnet finde noget. Jeg kan generelt ikke bruge sko fra alm butikker udover sportssko osv., så jeg er sgu i vildrede og sko med hæl er også no go

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Kan du ikke finde nogle flade og hvide fra ecco ?  

der er ikke så meget i butikkerne lige pt

Anmeld

5. marts 2012

FrkT

Nej det synes jeg virkelig ikke man kan. Det ville godt nok være synd! Men hvad med nogle hvide sandaler i samme stil? Eller ballerinaer?

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

der er ikke så meget i butikkerne lige pt

Der begynder da at komme en masse konfirmations sko   I skoringen og i fx Salling  

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Der begynder da at komme en masse konfirmations sko   I skoringen og i fx Salling  

ja med spidse snuder og høje hæle

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

ja med spidse snuder og høje hæle

Øv bøv..!!! 

Hva størrelse bruger du ???  

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

jlp90 skriver:

http://www.brandos.dk/vagabond/micro-3127-401-01-w hite/a26334

Hvad med disse?

Fine forslag, men dur ikke til noget mellem tæerne (har ret sensitive fødder) og de andre, tja ved ik om gladiator sandaler passer bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.