Først:
Det kan sagtens lade sig gøre at blive gravid på p-piller... Hvis du vil være 100 sikker, så er bør det være noget med ppiller OG kondom... Og ja, intet i verden er 100%...
Der er mange grunde til at man kan blive gravid på p-piller. Nogens mavesyre æder p-pillerne, nogen har for mange hormoner selv og det gør et eller andet ved hormonerne i pillerne, andre igen kan slet ikke optage stofferne fra pillerne og til sidst kan hun også have misset en pille eller to... Så det kan SAGTENS lade sig gøre... Selvfølgelig, i jeres tilfælde er det en formildnene omstændighed, at I har været ansvarlige og på en eller anden måde ikke kan gøre for at I er endt i denneher situation. - Jeg går IKKE ind for afholdenhed mellem unge mennesker

Samtidig. - Jeg forstår godt at det er en lorte situation, I står i. HVIS hun vælger at beholde det, så skal du ALDRIG nogensinde, lade være med at tage din uddannelse færdig. Et barn tager ikke skade af brugt tøj, babsemælk (gratis) og de billige bleer fra aldi

Hun når måske at blive 18, mens hun er gravid og hvis hun er (enlig)forsørger, er der vidst også noget med at hun kan få forsørger SU, forhøjet børnetilskud osv... Så skal I bare lade være med at gifte jer og flytte sammen... - Hvilket selvfølgelig også er svært, hvis man er glade for hinanden. Jeg opfordrer på INGEN måde, til socialt bedrageri, men en måde at klare jer. Formoder at du måske kan blive boende hjemme?
Der er MANGE måder at klare sig på, hvis det er sådan at I vælger barnet. HVIS I vælger barnet, skal det være fordi I har lyst til og overskud til at elske barnet. Det er det eneste et barn kræver. Det er kærlighed. ikke dyre gaver, eller dyrt tøj eller dyrt købe-ske-mad i glas... Det er BLOT kærlighed

jeg er selv datter af en ung mor og ung far, dog ikke helt så unge som jer, men de har været gode forældre. Måske blev jeg passet lidt mere af min farmor og farfar end mange andre børn, men det har IKKE været negativt for mig. Tværtimod havde/har jeg et super dejligt forhold til min farmor og farfar og elsker dem overalt på jorden

Det skal nok gå, uanset hvad I vælger... Men jeg forstår godt, hvis hun ikke kan få en abort. Så må I finde ud af, hvordan I klarer den sammen, hvis det ender der.
Håber det bedste for jer!
KRAM