Kan ikke ride :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om det her er pinligt eller ej, men jeg kan altså ikke finde ud af at ride ordentligt på min mand, når jeg endelig prøver så gør det ondt i hans tissemand, han siger jeg sidder ikke ordentligt på den, og så når han vil have jeg ridder vil han have jeg ligger mig over ham helt, og så kan jeg dårlig nok bevæge mig.. nogle tricks? jeg vil så gerne gøre ham tilfreds.. 

et andet spørgsmål min mand bryder sig ikke om at slikke dernede, og han vil hellere ikke have blowjob for det kan han ikke lide, han siger mine tænder kommer i vejen :-S

det med at ride, tja teknikker og måder at gøre det på er der nok af.. men spørgsmålet mere hvordan hans tissemand er, om de bøjer, hvilke vej den stritter når den står osv for selv om mange ikke tror det så kan det fakti have stor betydning for hvordan man skal ride på den..

at han ikke vil slikke kan være mange grunde..

han kan tilsyneladende ikke lide dit blowjob da dine tænder rammer, det er meget vigtigt at bruge tungen meget, gerne hjælpe med hånden, holde fast udn at stramme grebet for meget så du ved hvor du har den, at det er DIG der styrer det, ellers rammer tænderne jo..

derud over så konsentrer dig om at få tisemanden lige ind og ud af munden, have meget våde læber, at savle er os helt okay.. men kun læberne på og så kør op og ned, når den teknik er iorden så kan man begynde at bruge tungen..

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

ønskebørn74

Månsson skriver:

He he kært barn har mange navne blev os helt paf da jeg læste at der fandtes mænd der ikke var til det

Tro mig det er de, men de kan bare ikke lide at smage mis... Nem måde at blive fri på.......

Anmeld

7. marts 2012

Nattøs

Som de andre siger, han må sku da hjælpe dig med træningen. Her i hytten elsker vi ridningen vi har dog fundet ud af at vi IKKE skal have sex lige efter badet. For det gøre av av på mig og føltes som om at han er helt oppe i livmoderen på mig. (har aldrig kunne forstå hvad kvinder mente når de sagde det) men jeg er også gravid 21 uger henne i morgen. 

Bj kræver øvelse og han må da fortælle hvad han vil have. måske du skal øve dig der også  gad vide hvor gammel du er og han? 

Anmeld

7. marts 2012

celkt

det er udfordrende at være 'on top', - men det er også knaldgod motion...  En varm sommermorgen hvor vi hygger på den måde, ender jeg gerne med at være fuldstændigt våd, af sved altså...

Øv teknikker med at bruge dine lårmuskler til at løfte dig 5 cm op over ham, så du ikke sidder direkte på ham. Og gør det så langsomt, så har du mere kontrol over kalorius. Det elsker de mænd jeg har kendt, fordi det så mere er hovedet på hans ædlere dele der bliver gnedet af dig.

Der findes tusind teknikker, det er bare med at øve, øve og øve... hehe

Anmeld

7. marts 2012

celkt

Nattøs skriver:

Som de andre siger, han må sku da hjælpe dig med træningen. Her i hytten elsker vi ridningen vi har dog fundet ud af at vi IKKE skal have sex lige efter badet. For det gøre av av på mig og føltes som om at han er helt oppe i livmoderen på mig. (har aldrig kunne forstå hvad kvinder mente når de sagde det) men jeg er også gravid 21 uger henne i morgen. 

Bj kræver øvelse og han må da fortælle hvad han vil have. måske du skal øve dig der også  gad vide hvor gammel du er og han? 

hehe...

det problem kender jeg godt, - jeg oplever det bare også når jeg ikke er gravid. Det gælde rom at få ham placeret foran din livmodermund, eller bagved, så prøv at rykke lidt opad elelr nedad og bevæg dig så forsigtigt igen...

det kommer vel an på længden af fyren går jeg ud fra...

Anmeld

7. marts 2012

Nattøs

celkt skriver:

hehe...

det problem kender jeg godt, - jeg oplever det bare også når jeg ikke er gravid. Det gælde rom at få ham placeret foran din livmodermund, eller bagved, så prøv at rykke lidt opad elelr nedad og bevæg dig så forsigtigt igen...

det kommer vel an på længden af fyren går jeg ud fra...

Der var ingen problemer sidste gang bare ikke efter bad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.