Anonym skriver:
Jeg ved ikke om det her er pinligt eller ej, men jeg kan altså ikke finde ud af at ride ordentligt på min mand, når jeg endelig prøver så gør det ondt i hans tissemand, han siger jeg sidder ikke ordentligt på den, og så når han vil have jeg ridder vil han have jeg ligger mig over ham helt, og så kan jeg dårlig nok bevæge mig.. nogle tricks? jeg vil så gerne gøre ham tilfreds..
et andet spørgsmål min mand bryder sig ikke om at slikke dernede, og han vil hellere ikke have blowjob for det kan han ikke lide, han siger mine tænder kommer i vejen :-S
det med at ride, tja teknikker og måder at gøre det på er der nok af.. men spørgsmålet mere hvordan hans tissemand er, om de bøjer, hvilke vej den stritter når den står osv for selv om mange ikke tror det så kan det fakti have stor betydning for hvordan man skal ride på den..
at han ikke vil slikke kan være mange grunde..
han kan tilsyneladende ikke lide dit blowjob da dine tænder rammer, det er meget vigtigt at bruge tungen meget, gerne hjælpe med hånden, holde fast udn at stramme grebet for meget så du ved hvor du har den, at det er DIG der styrer det, ellers rammer tænderne jo..
derud over så konsentrer dig om at få tisemanden lige ind og ud af munden, have meget våde læber, at savle er os helt okay.. men kun læberne på og så kør op og ned, når den teknik er iorden så kan man begynde at bruge tungen.. 
held og lykke 
Anmeld