Kan ikke ride :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.599 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om det her er pinligt eller ej, men jeg kan altså ikke finde ud af at ride ordentligt på min mand, når jeg endelig prøver så gør det ondt i hans tissemand, han siger jeg sidder ikke ordentligt på den, og så når han vil have jeg ridder vil han have jeg ligger mig over ham helt, og så kan jeg dårlig nok bevæge mig.. nogle tricks? jeg vil så gerne gøre ham tilfreds.. 

et andet spørgsmål min mand bryder sig ikke om at slikke dernede, og han vil hellere ikke have blowjob for det kan han ikke lide, han siger mine tænder kommer i vejen :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

MetteS81

Så må han sgu fortælle dig hvordan det gør ondt og hjælpe dig lidt....hvis han er interesseret i at du skal være ovenpå, så er det vel også kun fair at han gør sit for at det blir godt  Hvis du ik kan bevæge dig, så kan han måske? Ellers duer den stilling vist bare ik til jer.

Og kommer dine tænder i vejen, så er det bare om at bruge læberne anderledes eller fx åbne munden mere op. Du kan jo mærke når dine tænder rammer...så skal du bare sørge for at de ikke gør det.

Hehe...håber det kunne hjælpe?  

Anmeld

5. marts 2012

L&V

Hvis man laver "hønserøv" med munden altså suger kinderne ind ad så skærmer man for tænderne når man nu har den i munden.. 

Anmeld

5. marts 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om det her er pinligt eller ej, men jeg kan altså ikke finde ud af at ride ordentligt på min mand, når jeg endelig prøver så gør det ondt i hans tissemand, han siger jeg sidder ikke ordentligt på den, og så når han vil have jeg ridder vil han have jeg ligger mig over ham helt, og så kan jeg dårlig nok bevæge mig.. nogle tricks? jeg vil så gerne gøre ham tilfreds.. 

et andet spørgsmål min mand bryder sig ikke om at slikke dernede, og han vil hellere ikke have blowjob for det kan han ikke lide, han siger mine tænder kommer i vejen :-S

jeg tror ALLE mænd elsker blowjobs... det skal bare gøres rigtig på ham

mht. til at ride, det kan jeg sku heller ikk finde ud af vi griner altid sammen af det.

jeg sys du skal prøve få manden til at bevæge dig, mens du sider oven på ham, eller du kan vende dig modsat og holde dig oppe med arme og ben ( hvor ligger din ryg mod ham ), det sys mange mænd er fantastisk !!!!!

Anmeld

5. marts 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

din mand må sku lige tage sine hænder frem og hjælpe dig med rytmen... Det er da for sygt tungt arbejde at være den eneste i bevægelse, når man sidder øverst....

Han kunne evt. tage fat om dine hofter, og hjælpe til med tempoet, og arbejdet, uanset om det går frem og tilbage, eller op og ned. Det hjælper altså virkelig meget.....

Nu ved jeg jo ikke om din mand er giga mega stor, siden dine tænder kommer i vejen når du sutter. MEN hvis ikke, så er der ikke andet for end at han da må lade idg øve ligeså forsigtigt. Det ER teknik der gælder når man sutter, både for at man ikke selv bliver kvalt, at tænderne ikk ekommer i vejen, SAMTIDIG med man gerne vil gøre det super lækkert for ham. Det tager sgu tid at lære alligevel.....

hvorfor vil han ikke slikke dig? Kan han ikke finde ud af det?

synes han overhovedet du kan noget som helst?

Noget andet, jeg synes faktisk det er lettere at ride, til tider, når man lægger sig ned over manden.... På den måde kan man ikke komme til liiiiige at glide til den ene side eller sådan noget.

Hvis du ligger dig ned over ham, så lad HAM starte rytmen, han kan sgu sagtens bolle dig og bestemme farten og retningen, selvom han er nederst....
Prøv at skubbe dine knæ lidt højere op "under hans arme" Det har virket for mig, både som hjælp til at sidde bedre i længere tid, og for at ramme "rigtigt" på pikken.

Det er da helt vildt krævende at sidde ret op og ned og ride ham lige op og ned, så han må sgu lige få fingrene frem og hjælpe dig lidt.....

Desuden, man behøver jo ikke gå op og ned, man kan også glide frem og tilbage (selvfølgelig uden at brænde huden af hinanden) 

Han skal ikke bare sige at det kan du ikke finde ud af, han må sgu guide dig lidt, ellers ender det jo med du slet ikke kan se noget fedt ved overhovedet at dyrke sex med ham....

Anmeld

5. marts 2012

ønskebørn74

Månsson skriver:

Hvis man laver "hønserøv" med munden altså suger kinderne ind ad så skærmer man for tænderne når man nu har den i munden.. 

LOL... den var god... GGGGGGGG... Hønserøv med munden..

Anmeld

5. marts 2012

L&V

ønskebarn74 skriver:

LOL... den var god... GGGGGGGG... Hønserøv med munden..

He he prøv det engang det er ikke lyv, de er helt tosset med sådan en gang hønserøv de mænd

Anmeld

5. marts 2012

mariamiss6

Og forresten, med hensyn til dine tænder, og blowjob..... 

du kan ligesom suge læberne omkring fortænderne.

Masser af "savl" tænk ikke på om du har fo rmeget mundvand, for det er sgutte særligt nemt at sutte på en tør pik

Tag en hånd til hjælp, så det bliver kombineret blowjob og handjob, så behøver du ikke koncentrere dig om at få den få langt ned i halsen, fordi din mund jo vil stoppe ved din hånd (rigtigt godt trick mod mænd der tror at ALLE kan deepthroate

Prøv at bruge tungen mere end selve munden, så skulle du ikke komme i karambolage med tænderne... 

Og sidst men ikke mindst, lad være at gør det for hurtigt. Jo hurtigere du gør det, jo mindre kan du styre det. Især hvis han beslutter sig for at hjælpe til.....

Så mens du træner, gør det langsomt, så længe det er nødvendigt, i kan altid oppe tempoet hen ad vejen

Tja, det var vidst mine råd, eller ticks, eller hvad du vælger at kalde det

Håber i finder ud af det, det er synd han kun har brok til overs når du da virkelig forsøger....

Anmeld

5. marts 2012

ønskebørn74

Månsson skriver:

He he prøv det engang det er ikke lyv, de er helt tosset med sådan en gang hønserøv de mænd

Ved det, vi kalder der støvsugeren herhjemme og han elsker det...

Anmeld

5. marts 2012

L&V

ønskebarn74 skriver:

Ved det, vi kalder der støvsugeren herhjemme og han elsker det...

He he kært barn har mange navne blev os helt paf da jeg læste at der fandtes mænd der ikke var til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.