Sex efter fødsel - AV!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

DitteFisk

Jeg har også altid sat pris på et godt sexliv med sex minimum hver 3 dag, men da jeg fik min søn for over 4 år siden, så blev det godt nok sat på prøve! Og det er ikke for at skræmme dig, men jeg KUNNE ikke have sex i over 4 mdr! Først efter 6 mdr holdt det delvist op med at gøre ondt... det var et helvede, jeg var faktisk sikker på at de havde syet mig for godt sammen! Men der var intet i vejen ifølge lægen, det gjorde bare sygt ondt! Han kunne slet ikke komme ind. 

Jeg tror jeg var et særtilfælde, for havde virkelig ondt længe. Også når jeg gik.. der gik i hvert fald 1 - 1½ måned før det holdt op med at gøre ondt når jeg gik. 

Anyway jeg håber i får det op at køre - men giv det tid og vær forsigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

baby012

Jeg fik 9 sting, og vi havde sex efter 3 uger, og det gjorde ikke særlig ondt fordi vi passede rigtig meget på ..  men gør det ondt, så vent lidt endnu og vær intim på andre måder  

og kan berolige dig med at det sagtens kan lade sig gøre med at have sex med sin fyr selvom man har en bette en, vi gør det næsten hver dag herhjemme  

det handler bare om at dele opgaverne og planlægge tingene ordenligt .. så har man fint overskud til hinanden selvom at den lille selvf, tager en hel masse af ens opmærksomhed  

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

tusind tak for jeres svar! har intet fået af vide af jordmoder, blot at vi skulle bruge prævention.

vi vil tage os god tid, og er bare intim på andre måder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.