Fik hapset et billede af tøserne igår.... :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Mira0911

Julie havde lige været i bad og kommet i nattøj og sad lige så sødt på puslebordet og kigget på mig mens jeg havde Lina på armen... Julie sad sådan lidt i skrædderstilling men ikke helt... 

Så tænkte jeg, YES.... Måske kan det lykkes nu... Jeg satte Lina i smørhullet i skrædderstillingen og sagde at Julie skulle holde om hende... Det gjorde Julie stolt, mens jeg skrålede af stolthed til farmand, "KOM NU MED KAMERAET og skid hul i det fodboldt et øjeblik" 

Sørme om vi ikke fik taget et billede - Ikke det bedste... Men jeg gjorde virkelig et forsøg for at få dem begge til at kigge på kameraet... 

Jeg stod bag farmand og fjollede lidt... ud af det, kom dette billede her....  Jeg elsker det billede... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

NinaNymannMadsen

hvor er de bare søde.

Anmeld

5. marts 2012

Mira0911

NinaNymannMadsen skriver:

hvor er de bare søde.

Ja rigtig meget... 

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Dejlig billede..

Anmeld

5. marts 2012

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejlig billede..

Mmm.... Julie så stolt at hun ikke vil slippe Lina fri igen.... 

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Mmm.... Julie så stolt at hun ikke vil slippe Lina fri igen.... 

haha.. Den kunne jeg godt forestille mig. Den stolte storesøster.

Anmeld

5. marts 2012

Zeus

Mira0911 skriver:

Julie havde lige været i bad og kommet i nattøj og sad lige så sødt på puslebordet og kigget på mig mens jeg havde Lina på armen... Julie sad sådan lidt i skrædderstilling men ikke helt... 

Så tænkte jeg, YES.... Måske kan det lykkes nu... Jeg satte Lina i smørhullet i skrædderstillingen og sagde at Julie skulle holde om hende... Det gjorde Julie stolt, mens jeg skrålede af stolthed til farmand, "KOM NU MED KAMERAET og skid hul i det fodboldt et øjeblik" 

Sørme om vi ikke fik taget et billede - Ikke det bedste... Men jeg gjorde virkelig et forsøg for at få dem begge til at kigge på kameraet... 

Jeg stod bag farmand og fjollede lidt... ud af det, kom dette billede her....  Jeg elsker det billede... 

Lækkert billede

Anmeld

5. marts 2012

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

haha.. Den kunne jeg godt forestille mig. Den stolte storesøster.

Jeps... Hun var helt op og ringe... "Mooar, Lina med i min seng".. Nej det går ikke... 

Anmeld

5. marts 2012

Mira0911

Zeus skriver:

Lækkert billede

Det er det hvert fald... 

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

Hvor er de søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.