Total øm der hvor droppet sad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

Nogen der kan fortælle om det er iorden at jeg stadig er virkelig øm der hvor jeg havde drop i onsdags??

Igår da jeg var ude og gå med sønnen i barnevognen, var der ved at være ret koldt, og jeg fik simpelthen kuldekramper i de ca 5 cm hvor droppet har siddet inde under huden.. Er det normalt??

nogen der kan hjælpe??

Jeg tror jeg var øm i hånden 1-2 uger efter jeg fik ve-drop - og et stort blåt mærke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

klmf

Det tror jeg ikke du skal være bekymret for. Ømhed er almindeligt op til flere uger efter.

Hilsen en der har lagt mange drop - og også en del forkert

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

lotchen skriver:

Det tror jeg ikke du skal være bekymret for. Ømhed er almindeligt op til flere uger efter.

Hilsen en der har lagt mange drop - og også en del forkert

super, så stopper jeg bekymringen..

tror nu ikke de har lagt det forkert, men de var nødt til at lægge det i siden af håndleddet fordi jeg ingen årer har i hånden som kan fanges åbenbart..

Kan du så os fortælle mig om det er normalt at få kuldekramper i det når det er koldt?? for fik det igår aftes og igen her til morgen..

Anmeld

5. marts 2012

Frk Mig

An&Jo skriver:

Nogen der kan fortælle om det er iorden at jeg stadig er virkelig øm der hvor jeg havde drop i onsdags??

Igår da jeg var ude og gå med sønnen i barnevognen, var der ved at være ret koldt, og jeg fik simpelthen kuldekramper i de ca 5 cm hvor droppet har siddet inde under huden.. Er det normalt??

nogen der kan hjælpe??

Jeg fik saltvands drop da jeg fødte for 1 mdr siden. Og jeg havde ondt i 14 dage .. 

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

Frk Mig skriver:

Jeg fik saltvands drop da jeg fødte for 1 mdr siden. Og jeg havde ondt i 14 dage .. 

det må jo os være saltvand jeg fik, det var ihvertfald væske..

Anmeld

5. marts 2012

Frk Mig

An&Jo skriver:

det må jo os være saltvand jeg fik, det var ihvertfald væske..

Det har det helt sikkert været

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

Frk Mig skriver:

Det har det helt sikkert været

jepper..

Anmeld

6. marts 2012

klmf

An&Jo skriver:

super, så stopper jeg bekymringen..

tror nu ikke de har lagt det forkert, men de var nødt til at lægge det i siden af håndleddet fordi jeg ingen årer har i hånden som kan fanges åbenbart..

Kan du så os fortælle mig om det er normalt at få kuldekramper i det når det er koldt?? for fik det igår aftes og igen her til morgen..

Kender godt nok ikke til at få kuldekramper i det... Men tror umiddelbart ikke det har nogen betydning, hvis ellers området omkring ikke er rødt, varmt eller hævet. Hmmm.... Ved det ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.