Total øm der hvor droppet sad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

An&Jo

Nogen der kan fortælle om det er iorden at jeg stadig er virkelig øm der hvor jeg havde drop i onsdags??

Igår da jeg var ude og gå med sønnen i barnevognen, var der ved at være ret koldt, og jeg fik simpelthen kuldekramper i de ca 5 cm hvor droppet har siddet inde under huden.. Er det normalt??

nogen der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

wmillapigenw

jeg ved ikke rigtigt om jeg kan hjælpe dig men ville lige prøve. 

da jeg fik vee-drop stop - det havde jeg også ondt i hånden op til en uge efter  

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

wmillapigenw skriver:

jeg ved ikke rigtigt om jeg kan hjælpe dig men ville lige prøve. 

da jeg fik vee-drop stop - det havde jeg også ondt i hånden op til en uge efter  

det kan godt hjælpe lidt..

Så er det da ikke mig der er unormal når jeg stadig er øm..

Anmeld

5. marts 2012

wmillapigenw

An&Jo skriver:

det kan godt hjælpe lidt..

Så er det da ikke mig der er unormal når jeg stadig er øm..

haha nej det er det ikke

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

wmillapigenw skriver:

haha nej det er det ikke

det er altid rart at vide..

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Nogen der kan fortælle om det er iorden at jeg stadig er virkelig øm der hvor jeg havde drop i onsdags??

Igår da jeg var ude og gå med sønnen i barnevognen, var der ved at være ret koldt, og jeg fik simpelthen kuldekramper i de ca 5 cm hvor droppet har siddet inde under huden.. Er det normalt??

nogen der kan hjælpe??

Altså da jeg blev opereret var huden øm i ca en uge efter.. Og HELT blå.. Men hvis du bliver ved med at føle dig utilpas... Så giv lægen et kald

Anmeld

5. marts 2012

maryjane

Det er normalt, især hvis det har været svært at lægge . Men det ved jeg ikke om det har. 

Anmeld

5. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Altså da jeg blev opereret var huden øm i ca en uge efter.. Og HELT blå.. Men hvis du bliver ved med at føle dig utilpas... Så giv lægen et kald

det er ikke fordi jeg som sådan er utilpas, men fik et rigtig stort chok af de der kuldekramper jeg fik i det igår..

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

det er ikke fordi jeg som sådan er utilpas, men fik et rigtig stort chok af de der kuldekramper jeg fik i det igår..

Mystisk ..

Anmeld

5. marts 2012

Carslund

mit drop sad forkert og jeg havde MEGA ondt i min hånd længe bagefter og jeg havde et stort blåt mærke..

Resultatet blev at alt det vand jeg havde fået i drop var gået i mine ben og ikke i kredsløbet. Det var ikke farligt, men jeg drak ca 2 liter vand da jeg havde født, fordi jeg var så tørstig og jeg kunne ikke passe de sko jeg havde på derind.

Der gik nok ca 2 uger og så var jeg mig selv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.