Bare ikke igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

babymus77

Camillos skriver:

jeg har i følge de tidligere scanninger ikke nogen ekstra blommesæk eller blod stående omkring Nu har jeg bare brunt udflåd, tror det er resterne af den friske blod igår.. Ad hvor jeg hader det. Ved godt jeg ikke må miste modet men hvis jeg mister er det 5 gang.. Der er vel ikke noget at sige til jeg er ved at løbe tør for håb

Mit havde ingen set før uge 8+1 , jeg var scannet der i forvejen for at være sikker på der var noget derinde!!! Jeg forstår godt det er opgivende, og hvor er det synd for dig!!! Jeg var også meget nervøs faktisk helt indtil jeg nåede et godt stykke!!! Jeg håber inderligt at du må få en dejlig oplevelse kl 8.30 med fin hjerte blink osv;-) kram kram kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Mit havde ingen set før uge 8+1 , jeg var scannet der i forvejen for at være sikker på der var noget derinde!!! Jeg forstår godt det er opgivende, og hvor er det synd for dig!!! Jeg var også meget nervøs faktisk helt indtil jeg nåede et godt stykke!!! Jeg håber inderligt at du må få en dejlig oplevelse kl 8.30 med fin hjerte blink osv;-) kram kram kram

tak for støtten

Anmeld

5. marts 2012

Nettemor

for en god skanning som kan berolige dig.

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

nettemor skriver:

for en god skanning som kan berolige dig.

tak

Anmeld

5. marts 2012

**Ønskebabyen

Camillos skriver:

.. Frisk blødning igår aftes 

Jeg nægter at abortere for 5 gang! holder ikke til det!!!!!! 

Nu ligger det heldigvis sådan at jeg skal til Scanning idag fordi gyn følger mig 7+4, så jeg hurtigt kan få klarhed over om min lille spirer er gået til! 

Blødningen stoppede kort efter toiletbesøget og har ikke blødt i mit bind i nat.. jeg Håber stadigvæk der er Håb, men tør ikke tro på det! 

FUCK FUCK FUCK!!! HVORFOR KAN MIN KROP IKKE BARE VÆRE NORMAL... IHHHHHHHH! 

Skal til gyn kl 8:30 

Ville ikke smutte uden at give en først.

Held og lykke. Jeg vil tænke på dig kl 08.30 - jeg er sikker på at alt er OK

Anmeld

5. marts 2012

M (:

for, at alt er som det skal være.. Vil tænke på dig, og sende positive tanker i din retning!

Anmeld

5. marts 2012

banana3

Camillos skriver:

.. Frisk blødning igår aftes 

Jeg nægter at abortere for 5 gang! holder ikke til det!!!!!! 

Nu ligger det heldigvis sådan at jeg skal til Scanning idag fordi gyn følger mig 7+4, så jeg hurtigt kan få klarhed over om min lille spirer er gået til! 

Blødningen stoppede kort efter toiletbesøget og har ikke blødt i mit bind i nat.. jeg Håber stadigvæk der er Håb, men tør ikke tro på det! 

FUCK FUCK FUCK!!! HVORFOR KAN MIN KROP IKKE BARE VÆRE NORMAL... IHHHHHHHH! 

Skal til gyn kl 8:30 

årrrh STORtil dig..

jeg krydser ALT 

Anmeld

5. marts 2012

twinboys

Jeg krydser alt det jeg krydse kan og tænker positive tanker kl. 8.30....

Majbritt

Anmeld

5. marts 2012

Rebecca55

fingre for alt er som det skal være... Puha det må være en hård omgang for dig...  her fra

Anmeld

5. marts 2012

Polkaprik

Åh din stakkel! Håber der er godt nyt at hente hos gyn her til morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.