Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. Frisk blødning igår aftes
Jeg nægter at abortere for 5 gang! holder ikke til det!!!!!!
Nu ligger det heldigvis sådan at jeg skal til Scanning idag fordi gyn følger mig 7+4, så jeg hurtigt kan få klarhed over om min lille spirer er gået til!
Blødningen stoppede kort efter toiletbesøget og har ikke blødt i mit bind i nat.. jeg Håber stadigvæk der er Håb, men tør ikke tro på det!
FUCK FUCK FUCK!!! HVORFOR KAN MIN KROP IKKE BARE VÆRE NORMAL... IHHHHHHHH!
Skal til gyn kl 8:30
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
krydser fingre for at der stadig er liv og den lille spire har det godt
Maja84 skriver: KÆMPE kram herfra, håber sådan du kan komme med gode nyheder og alt bare ser super ud
KÆMPE kram herfra, håber sådan du kan komme med gode nyheder og alt bare ser super ud
tak skal du ha tør bare ikke tro på det
Håber alt er i orden
babymus77 skriver: Krydser for den lille spire har det fint og at scanningen går fint;-) jeg blødte også en del i 8+1.. Er halvvejs nu, så der er håb!!! Knus og tanker...
Krydser for den lille spire har det fint og at scanningen går fint;-) jeg blødte også en del i 8+1.. Er halvvejs nu, så der er håb!!! Knus og tanker...
ok.. håber bare det har været lidt overanstrengelse tak... århh hvor er det hårdt det her!!!
Dot D skriver: Håber alt er i orden
Camillos skriver: ok.. håber bare det har været lidt overanstrengelse tak... århh hvor er det hårdt det her!!!
babymus77 skriver: Ikke giv op, mit varede over en week altså 3 dage, både frisk og gammel.. Jeg havde en "ekstra " blommesæk som der ikke havde været noget i, andet end blod, som tømte sig der!! Så hold modet oppe.. Tænker på dig kl 8.30.,.;-)
Ikke giv op, mit varede over en week altså 3 dage, både frisk og gammel.. Jeg havde en "ekstra " blommesæk som der ikke havde været noget i, andet end blod, som tømte sig der!! Så hold modet oppe.. Tænker på dig kl 8.30.,.;-)
jeg har i følge de tidligere scanninger ikke nogen ekstra blommesæk eller blod stående omkring Nu har jeg bare brunt udflåd, tror det er resterne af den friske blod igår.. Ad hvor jeg hader det. Ved godt jeg ikke må miste modet men hvis jeg mister er det 5 gang.. Der er vel ikke noget at sige til jeg er ved at løbe tør for håb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128