Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Jeg har lige endnu et spørgsmål til jer. 

Jeg er meget i tvivl omkring en evt graviditet, vi har i forvejen en datter på lidt over 1½.. 

Jeg har de sidste dage tager 4  tests, og har forventet mens idag. Alle tests har været MEGET svagt positive, så har ikke tude stole på dem. 

Her til aften sidder jeg så og mærker en underlig 'kildende' fornemmelse i mit ene bryst, og prøver så at trykke på det, der kom noget tykt hvidt snask ud af det? 

Ville jo kun være 4+0 idag, så kan det mon lade sig gøre? 

Jeg har bestilt en Clearblue digital test som jeg forventer kommer med posten på Tirsdag. Jeg har on and off mens smerter og er øm omme i lænden. 

Nogen der har en idé eller evt har prøvet det som kan komme med et godt svar? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

AnonymMor

Hej

Jeg sys godt det kunne tyde på en graviditet, og i det du siger at du har testet svagt positiv ville jeg mene at chancen for det er rimelig stor

Det kan selvfølgelig godt ende i en bio hvis du har testet tidligt, ikke at jeg tror det men sys hvertfald at det du beskriver lyder meget sandsynligt for en mulig graviditet

Men ellers vent et par dage mere og test igen og den clear blue du har købt burde kunne give dig et mere sikkert svar

Men held og lykke med det

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Hej

Jeg sys godt det kunne tyde på en graviditet, og i det du siger at du har testet svagt positiv ville jeg mene at chancen for det er rimelig stor

Det kan selvfølgelig godt ende i en bio hvis du har testet tidligt, ikke at jeg tror det men sys hvertfald at det du beskriver lyder meget sandsynligt for en mulig graviditet

Men ellers vent et par dage mere og test igen og den clear blue du har købt burde kunne give dig et mere sikkert svar

Men held og lykke med det

Tak for dit svar.

Jeg håber og  for at den er der, og at testen på tirsdag giver mig et positiv resultat 

Anmeld

4. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Tjah, hvis du har 2 streger på testen med farve indenfor tid. Jamen så tør jeg godt sige et forsigtigt tillykke.

Glæder mig til at høre hvad clearblue testen siger..

Og har egentlig hørt om folk der allerede tidligt har haft en smule "mælk".. Især dem der ahr været gravide før..

Anmeld

4. marts 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg har lige endnu et spørgsmål til jer. 

Jeg er meget i tvivl omkring en evt graviditet, vi har i forvejen en datter på lidt over 1½.. 

Jeg har de sidste dage tager 4  tests, og har forventet mens idag. Alle tests har været MEGET svagt positive, så har ikke tude stole på dem. 

Her til aften sidder jeg så og mærker en underlig 'kildende' fornemmelse i mit ene bryst, og prøver så at trykke på det, der kom noget tykt hvidt snask ud af det? 

Ville jo kun være 4+0 idag, så kan det mon lade sig gøre? 

Jeg har bestilt en Clearblue digital test som jeg forventer kommer med posten på Tirsdag. Jeg har on and off mens smerter og er øm omme i lænden. 

Nogen der har en idé eller evt har prøvet det som kan komme med et godt svar? 

jeg havde mens smerter og ømme bryster deromkring. dog ikke noget hvidt snask eller mælk,

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Tjah, hvis du har 2 streger på testen med farve indenfor tid. Jamen så tør jeg godt sige et forsigtigt tillykke.

Glæder mig til at høre hvad clearblue testen siger..

Og har egentlig hørt om folk der allerede tidligt har haft en smule "mælk".. Især dem der ahr været gravide før..

Tak for dit svar, og undskylder det sene svar 

Jeg VAR gravid, men er desværre gået igennem BIO, så ingen bebs til os i denne omgang desværre.. 

Op på hesten igen 

Anmeld

7. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Tak for dit svar, og undskylder det sene svar 

Jeg VAR gravid, men er desværre gået igennem BIO, så ingen bebs til os i denne omgang desværre.. 

Op på hesten igen 

Det er ok.

øv øv. Det er ejg ked af. Men ja op på hesten igen.

.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.