Jer med Wii Fit ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2009

Anja

Hvor meget bruger I den og hvilke ting laver I så, når I bruger den ?

Anja, der ikke helt er kommet i gang med den endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2009

ivfmarie

Ihhh tillykke med din nye bedste ven

Jeg er næsten lige stået af min... har savnet den max under ferien.

Jeg bruger den mindst 3 gange om ugen - helst mere, men manden vil jo også gerne...
Jeg løber en tur som opvarmning, tager en omgang superhulahop (der gør totale underværkere for taljen!!!) Så bliver det til lidt step eller rytmeboxning. Så er jeg varm og har fået pulsen lidt op - det tager ca 30 minutter. Bagefter vælger jeg "side" - Balance (der er mest for sjov), Yoga eller Muskel-træning.
På en god aften når jeg foruden aerobic-opvarmningen hele Yoga/muskel programmet igennem, men så har jeg altså også trænet i ca 1½ time!
Derudover tæller tennis eller boksning mod manden som rigtig god motion herhjemme .

Jeg har haft min i 58 dage(har den lige sagt til mig idag), og jeg er sikker påat den har været en stor motivation i min kamp mod kiloene.

Skynd dig at komme igang med den, Anja - du bliver bidt!!

Anmeld

28. marts 2009

Susan1978

hvordan får du det der superhulahop til at virke.. for når jeg drejer til den anden vej.. så kommer den slet ikke i gang og går jo så i stå..

Anmeld

29. marts 2009

linemus

Hold da op, er du sindsyg, du er aktiv på wii fit'en, Marie!! Er imponeret og inspireret. Tak for det

Anmeld

29. marts 2009

ivfmarie

Susan1978 skriver:

hvordan får du det der superhulahop til at virke.. for når jeg drejer til den anden vej.. så kommer den slet ikke i gang og går jo så i stå..

træning...

Hvis ikke der kommer gang i den, må det være din teknik der fejler? Er det det eneste sted den ikke opfører sig ok?

Anmeld

30. marts 2009

Anja

Nu har jeg fået trænet på den ca 1 time per dag de sidste dage

Det er ret sjovt. Kan godt lide at man kan steppe OG se tv samtidigt

Yoga øvelserne synes jeg er ret svære, men jeg skal nok bare øve mig.

Anmeld

30. marts 2009

ivfmarie

Anja skriver:

Nu har jeg fået trænet på den ca 1 time per dag de sidste dage

Det er ret sjovt. Kan godt lide at man kan steppe OG se tv samtidigt

Yoga øvelserne synes jeg er ret svære, men jeg skal nok bare øve mig.

Fedt! Ja, Yogaen er lidt svær... det er nok fordi man skal koncentrere sig om at se på tv'et - så ryger balancen/koncentrationen om øvelserne. Men mon ikke det bliver bedre når vi kan øvelserne udenad?
Er du blevet hooked på hula? Jeg er helt vild med den...

Anmeld

30. marts 2009

linemus

Ej, jeg må altså have gang i den igen og det skal være i dag! Det må bestemt på to do listen for i dag. Det er jo rigtig fedt, når man først kommer i gang, så det er da bare med at gøre det.

Anmeld

30. marts 2009

Anja

ivfmarie skriver:

Fedt! Ja, Yogaen er lidt svær... det er nok fordi man skal koncentrere sig om at se på tv'et - så ryger balancen/koncentrationen om øvelserne. Men mon ikke det bliver bedre når vi kan øvelserne udenad?
Er du blevet hooked på hula? Jeg er helt vild med den...

Ja, hola hoppen er ret sjov - og det skulle jo være godt for taljen, ikke at jeg helt kan se, hvor min er, men mon ikke den dukker op en dag

Anmeld

30. marts 2009

ivfmarie

Anja skriver:

Ja, hola hoppen er ret sjov - og det skulle jo være godt for taljen, ikke at jeg helt kan se, hvor min er, men mon ikke den dukker op en dag

jeg kan love dig for at den dukker op!! Jeg har aldrig haft så fast talje (altså under alt det bløde stads) som nu!
Har du fået "lukket" op for "advanced"? Med flere ring, både til højre og venstre i 10 min? Dén gir talje!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.