Lille drikkedunk/vandflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

Rigtig god idé. Jeg blev bare lige nysgerrig ang de flasker, så da jeg fandt ud af hvordan og hvorledes med at åbne/drikke, så skulle du da også lige have svaret med på vej. 

Det er ret besværligt med væske synes jeg. Vi køber altid ½ liter vand til Silas når vi skal nogen steder, det er jo egentlig lidt dyrt i længden. Ofte smider vi næsten en hel flaske vand ud.  

Ind imellem har vi taget en gammel nuk flaske med fladt låg med, så har han drukket af den. Det virker sådan okay, ikke helt optimalt, men det kan fungere. 

Lige præcis, det var så min næste plan: en sutteflaske hvor han bare kan drikke direkte af den, altså uden sut.

Jeg er bare så glad for, jeg har lært ham at drikke af en flaske, fordi det er nemt hvis man er på farten og ikke har fået noget væske emd til ham.

Tak for du delte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

H

Lige præcis, det var så min næste plan: en sutteflaske hvor han bare kan drikke direkte af den, altså uden sut.

Jeg er bare så glad for, jeg har lært ham at drikke af en flaske, fordi det er nemt hvis man er på farten og ikke har fået noget væske emd til ham.

Tak for du delte!

Håber du finder en løsning.

Anmeld

5. marts 2012

Rebecca55

I føtex har de dryp fri drikkedunke til små børn, med håndtag så de nemt kan holde den. Dem bruger vi og er super glade for dem. Ungerne kan side selv med dem i bilen og andre steder uden de og omgivelserne bliver plask våd... Kan varmt anbefales...

Anmeld

5. marts 2012

AnneBJ

Rebecca55 skriver:

I føtex har de dryp fri drikkedunke til små børn, med håndtag så de nemt kan holde den. Dem bruger vi og er super glade for dem. Ungerne kan side selv med dem i bilen og andre steder uden de og omgivelserne bliver plask våd... Kan varmt anbefales...

Dem må jeg lige have kigget på! Tak for tippet! 

Anmeld

5. marts 2012

Rebecca55

AnneBJ skriver:

Dem må jeg lige have kigget på! Tak for tippet! 

Ja gør det... jeg kan lige tage et billed af den og sætte ind så du kan se den.

Anmeld

5. marts 2012

Rebecca55

Her er den fra føtex...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2012

AnneBJ

Rebecca55 skriver:

Her er den fra føtex...

Tak for det

Anmeld

12. marts 2012

dola

AnneBJ skriver:

Er der nogen der ved hvor jeg skaffer en lille "beholder" - gerne kun 250 ml. 
Felix kan sagtens drikke af en almindelig vandflaske, men det er så meget vand (tungt!) at tage med, bare for en kort tur, for han drikker jo ikke ret meget af det. Det vejer og fylder i pusletasken, men flasken skal være ret fyldt før han kan finde ud af det.

Engang kunne man få aquador vandflasker i lille størrelse, men jeg kan ikke finde dem nogen steder. Det behøver slet ikke være noget fancy som hedder noget specielt, bare indholdet ikke er så stort

Hjælp! 

Halløjsa

Så lige de havde de små aqua dor flasker på tilbud i Fakta i den her uge...

Hygge

Anmeld

12. marts 2012

AnneBJ

dola skriver:

Halløjsa

Så lige de havde de små aqua dor flasker på tilbud i Fakta i den her uge...

Hygge

Årh du er sød!! Tusind tak! JEg har kigget i én fakta her i byen, jeg må prøve en anden, jeg kommer heldigvis forbi en på onsdag!

Tak igen!!

Anmeld

12. marts 2012

dola

AnneBJ skriver:

Årh du er sød!! Tusind tak! JEg har kigget i én fakta her i byen, jeg må prøve en anden, jeg kommer heldigvis forbi en på onsdag!

Tak igen!!

Så lidt vi er jo til for at hjælpe hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.