Lille drikkedunk/vandflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.376 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

AnneBJ

Er der nogen der ved hvor jeg skaffer en lille "beholder" - gerne kun 250 ml. 
Felix kan sagtens drikke af en almindelig vandflaske, men det er så meget vand (tungt!) at tage med, bare for en kort tur, for han drikker jo ikke ret meget af det. Det vejer og fylder i pusletasken, men flasken skal være ret fyldt før han kan finde ud af det.

Engang kunne man få aquador vandflasker i lille størrelse, men jeg kan ikke finde dem nogen steder. Det behøver slet ikke være noget fancy som hedder noget specielt, bare indholdet ikke er så stort

Hjælp! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

MetteT

Hej Anne..

Ved ikke hvordan det ser ud nede ved jer, men i den Fakta jeg arbejder i heroppe, der har vi de små aquador flasker..

Knus Mette

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

Da min datter var lille havde hun en kop fra Avent, hvor man skulle suge før der kom noget ud... Den havde vi ofte med, når vi var på tur 

Anmeld

4. marts 2012

AnneBJ

MetteT skriver:

Hej Anne..

Ved ikke hvordan det ser ud nede ved jer, men i den Fakta jeg arbejder i heroppe, der har vi de små aquador flasker..

Knus Mette

Jamen så må jeg da absolut en tur i fakta! Har faktisk kun kigget de større steder, føtex og bilka, fordi jeg regnede med det måtte være der...

Tak 

Anmeld

4. marts 2012

Maja_4000

Hvad med Nuks tudkopper ? De kan købes i f.eks. Kvickly og er drypfri

Anmeld

4. marts 2012

AnneBJ

JulieE skriver:

Da min datter var lille havde hun en kop fra Avent, hvor man skulle suge før der kom noget ud... Den havde vi ofte med, når vi var på tur 

Tak, jeg vil dog helst have noget man drikker "almindeligt af".. 

Anmeld

4. marts 2012

AnneBJ

Maja_4000 skriver:

Hvad med Nuks tudkopper ? De kan købes i f.eks. Kvickly og er drypfri

Jeg vil helst have noget man skal drikke almindeligt af, istedet for tudkopper og lignende.. men tak for forslaget

Anmeld

4. marts 2012

wamse

Der findes "den sunde drikkedunk" ned til 0.5 l. 

Drikkedunken er fri for hormonforstyrrende stoffer som phthalater, bisphenol A og tungmetaller. 

http://www.imerco.dk/Default.aspx?id=6171&ProductID=5710221005009

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

AnneBJ skriver:

Tak, jeg vil dog helst have noget man drikker "almindeligt af".. 

Ahr... Lurede også lige at din søn nsart er et år, så forståeligt nok  På apoteket kan man få nogle drikkedunke der er ftalatfri Den sunde drikkedunk mener jeg den hedder, tror nok kan fås ned til 33 ml. 

Anmeld

4. marts 2012

AnneBJ

wamse skriver:

Der findes "den sunde drikkedunk" ned til 0.5 l. 

Drikkedunken er fri for hormonforstyrrende stoffer som phthalater, bisphenol A og tungmetaller. 

http://www.imerco.dk/Default.aspx?id=6171&ProductID=5710221005009

Sådan en skal han sikkert også have når han bliver lidt større. Jeg har søgt og søgt, men en halv liter er desværre det mindste, jeg vil gerne nøjes med en kvart liter!

Tak for forslaget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.