Gener med bristning (ifbm fødsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

merle2010

Anonym skriver:

Åhh tillykke med graviditeten! Og held og lykke med fødslen, jeg håber du klarer den uden at blive syet  

jo tak det håber jeg osse men sådan som jeg smutter mandler så tror jeg desværre ikke jeg kan undgå at briste...

hvis det går hurtigere end sidst så er jeg ikke engang sikker på at vi når på sygehuset.. hihi...

det er faktisk min største frygt lige nu, for sidst fødte jeg lige da vi ankom til sygehuset og jeg troede vi havde GOD tid da vi kørte hjemmefra...

men jeg åbnede mig fra 3 cm til 10 på 40 min... omg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Her knap 10 måneder efter fødslen, hvor jeg pådrog mig en tredjegradsbristning, har jeg fået ondt. Jeg har ellers ikke haft de store gener, og tror jeg har været så heldig som man kan være med en bristning... Men nu er det begyndt at gøre rigtig ondt/svie, især når jeg tisser og tørre mig efter toiletbesøg... Jeg synes ikke jeg har lavet noget usædvanligt... Var sammen med kæresten torsdag, så jeg ved ikke om der er sket noget der... Jeg mærke intet.

Er der nogen, der har oplevet noget ligende? 

Anonyme svar tilladt!

Det er en god ide at bruge glidecreme ved sex, som en anden skriver og jeg tror sådan set at det er normalt nok at man til en vis grænse mærker til det selv lang tid efter.

Men det lyder mærkeligt at det først er nu at du begynder at mærke til det, så hvis det var mig ville jeg nok blive set efter af en læge for en sikkerheds skyld, selv om der garenteret ikke er noget i vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.