terminsscanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Har hørt rygter om at de har afskaffet terminsscanningen.. Har en veninde som fik besked om dette hos hendes læge..

Det mig

Ja , den er har afskaffet desværre ! De har rykket den sammen med nf- scanningen , fordi det ikke var nødvendigt mere , pga. en lang historie med den BOL test man får taget ...
Så desværre , vi er nød til at vente  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Det mig

Ja , den er har afskaffet desværre ! De har rykket den sammen med nf- scanningen , fordi det ikke var nødvendigt mere , pga. en lang historie med den BOL test man får taget ...

Nemlig søde

Men hvad så vist lægen tager fejl, og man kommer forsent til NF

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det mig

ej, hvor øv...

og hvornår er det man skal til nf scanning? kan ikke rigtig huske det fra jeg ventede min datter

og hvornår kan man få 3D/4D scanning, fra uge 19-20 ikk??

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Nemlig søde

og det var lige præcis det samme jeg tænkte... hvad nu hvis jeg er meget længere henne end lægen tror?

Anmeld

4. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

ej, hvor øv...

og hvornår er det man skal til nf scanning? kan ikke rigtig huske det fra jeg ventede min datter

og hvornår kan man få 3D/4D scanning, fra uge 19-20 ikk??

Mellem uge 11 og uge 13 ..

Nej det er mellem uge 15 og så op til uge 40 +

Det er rigtig træls , også for mgi , for jeg mærker også noget der bevæger sig ret tydeligt inde i maven ... Og nej , dette er ikke bare tarmene ... Heheh ....  

Anmeld

4. marts 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Nemlig søde

Aner det virkelig ikke

Anmeld

4. marts 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Aner det virkelig ikke

Årh - håber jeg får lidt mere styr på perioderne, når tiden er rigtigt til nr. 2..

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Mellem uge 11 og uge 13 ..

Nej det er mellem uge 15 og så op til uge 40 +

Det er rigtig træls , også for mgi , for jeg mærker også noget der bevæger sig ret tydeligt inde i maven ... Og nej , dette er ikke bare tarmene ... Heheh ....  

hihi hvor pudsigt at vores historie minder lidt om hinandens

jeg tror bestemt heller ikke det er tarmene... for så skulle jeg da ihvertfald overveje at gå på wc snart... Ggggg

Håber bare ikke at jeg kommer for sent til nf....

men alle de spørgsmål må jeg stille min læge... for han er stædig og er ret sikker på at han har ret.... og synes så det er tidligt at mærke noget derinde....

og tusind tak for dine svar

Anmeld

4. marts 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Årh - håber jeg får lidt mere styr på perioderne, når tiden er rigtigt til nr. 2..

Det har jeg egentlig også , men man kan jo sagten ha sit lort og være gravid ....

Anmeld

4. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

hihi hvor pudsigt at vores historie minder lidt om hinandens

jeg tror bestemt heller ikke det er tarmene... for så skulle jeg da ihvertfald overveje at gå på wc snart... Ggggg

Håber bare ikke at jeg kommer for sent til nf....

men alle de spørgsmål må jeg stille min læge... for han er stædig og er ret sikker på at han har ret.... og synes så det er tidligt at mærke noget derinde....

og tusind tak for dine svar

Hahah ja

Hmm ja .. 2. gans kan jo mærke noget tidligere end hvis man er 1. gangs , men så tidligt tror jeg heller ikke ... Heheh ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.