Lindi skriver:
Den kan slet ikke være præcis, det er bare en dato han skal sætte
ved dog at de kan se på livmoderen om den er blålig, så er man ved 7-8uge. Jeg tror min læge har regnet meget forkert hos mig.. jeg er overbevist om at jeg er blevet gravid i starten af december, og havde et par pletblødninger d.20dec, så har han regnet ud fra det som min sidste menstrution - hvilket det jo slet ikke er. Det var kun en dag med 3-4 pletter. Så synes det underligt hvordan har beregnet. Jeg skal til nf, her d.15.. glæder jeg mig til, men er også lidt bekymret for jeg tror jeg er meget længere henne. Er nu 11+3 efter fjolsets beregninger..
men tillykke med graviditeten
, kan du ikke selv regne det ud efter din sidste periode 
problemet er at jeg har en dårlige hukommelse (efter en mindre blodprop) så alt skal skrives ned, og vi har haft så travlt med at bygge hus så jeg ikke har fået sat krydser i hverken december eller januar måned
og kan ikke huske om jeg har haft min mens.
og jeg synes ikke jeg kan få det til at passe med at jeg kun er de der 8 uger henne... for der er meget bevægelse derinde.... (ikke at jeg siger det er den lille allerede, men det føles virkelig sådan)
må bare håbe han vil sende mig til en terminsscanning så jeg også kan få lidt ro i kroppen...
Anmeld