Jeg er så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Anonym trådstarter

For jer der er gravide så synes jeg ikke I skal læse det her indlæg. Men jeg har bare brug for at komme ud med det. Gør det ano da min søster er herinde. På den her måde regner jeg ikke med hun finder indlæget.

Jeg er så ked af det. I fredags skulle have været en glædens dag. Min søster skulle til MD scanning og have at vide at alt var ok og hvad kønnet var, hun er 20 uger henne.

Det blev bare ikke sådan en dag. Istedet fik hun og hendes kæreste at vide at barnet havde deformationer på arme, ben og hoved. Graviditeten skulle afbrydes. Fordi det var weekend kunne hun så først blive sat igang her til eftermiddag i dag, over 2 døgn efter meddelsen, fordi der ikke var nok personale?!!  Så hun fik en stikpille her til eftermiddag og skal regne med at føde sit ønske barn i morgen, uden at få det med hjem.

Jeg er SÅ VRED. Jeg er SÅ KED AF DET. Jeg er ked af det deres vegne, på mine forældres vegne, på min vegne og på mit barns vegne.

Jeg er i sorg over at min søster mistede første gang hun blev gravid i uge 9. Nu var hun ENDELIG begyndt at glæde sig, nu turde hun og

B A N G fik hun smækket i hovedet at det barn som hende og hendes kæreste allerede elsker højt og har drømt ind i deres fremtid, ikke skal være en del af den alligevel.

N skal ikke have en kusine eller fætter tæt på sig aldersmæssigt, som han kunne være vokset op sammen med og knyttet stærke bånd til.

Jeg er bange for det her det tager så hårdt på min søster at hun ikke mere tøt blive gravid... Og det synes jeg er SÅ sørgeligt, for hvis der var noget de ønskede sig, så var det børn.

Og adoptere kan de nok ikke pga at min søster har en kronisk sygdom. Ikke en hun naturligt dør tidligere af, bare kronisk.

JEG SYNES LIVET ER PISSE URETFÆRDIGT NOGENGANGE!!!!! OG JEG ER PISSE VRED!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Kit

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige, men vil ikke forlade tråden uden et svar. Hvor gør det bare ondt at læse.

Håber din søster finder mod til at prøve igen og at det næste gang går godt. Knus, Kit

Anmeld

4. marts 2012

AnneBJ

Det gør mig rigtig ondt på Jeres allesammens vegne! Livet er desværre ikke altid retfærdigt!!

(og så er jeg dybt forarget over, at man kan sende folk afsted "På weekend" med besked om, at deres barn er misdannet, "kom igen senere"... hvad er da det for noget!!?)

1000 knus!

Anmeld

4. marts 2012

piadas

Det er jeg godt nok ked af at høre...jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive, for det bare SÅ uretfærdigt, når sådan noget sker.

Stakkels din søster (og mand). Det skulle ikke være nogen forundt at skulle gennemgå det, de gennemgår lige nu. MD-scanningen er jo noget, de fleste ser frem til med glæde.

Stort til dig, og så håber jeg din søster finder modet til at prøve igen.

Anmeld

4. marts 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

For jer der er gravide så synes jeg ikke I skal læse det her indlæg. Men jeg har bare brug for at komme ud med det. Gør det ano da min søster er herinde. På den her måde regner jeg ikke med hun finder indlæget.

Jeg er så ked af det. I fredags skulle have været en glædens dag. Min søster skulle til MD scanning og have at vide at alt var ok og hvad kønnet var, hun er 20 uger henne.

Det blev bare ikke sådan en dag. Istedet fik hun og hendes kæreste at vide at barnet havde deformationer på arme, ben og hoved. Graviditeten skulle afbrydes. Fordi det var weekend kunne hun så først blive sat igang her til eftermiddag i dag, over 2 døgn efter meddelsen, fordi der ikke var nok personale?!!  Så hun fik en stikpille her til eftermiddag og skal regne med at føde sit ønske barn i morgen, uden at få det med hjem.

Jeg er SÅ VRED. Jeg er SÅ KED AF DET. Jeg er ked af det deres vegne, på mine forældres vegne, på min vegne og på mit barns vegne.

Jeg er i sorg over at min søster mistede første gang hun blev gravid i uge 9. Nu var hun ENDELIG begyndt at glæde sig, nu turde hun og

B A N G fik hun smækket i hovedet at det barn som hende og hendes kæreste allerede elsker højt og har drømt ind i deres fremtid, ikke skal være en del af den alligevel.

N skal ikke have en kusine eller fætter tæt på sig aldersmæssigt, som han kunne være vokset op sammen med og knyttet stærke bånd til.

Jeg er bange for det her det tager så hårdt på min søster at hun ikke mere tøt blive gravid... Og det synes jeg er SÅ sørgeligt, for hvis der var noget de ønskede sig, så var det børn.

Og adoptere kan de nok ikke pga at min søster har en kronisk sygdom. Ikke en hun naturligt dør tidligere af, bare kronisk.

JEG SYNES LIVET ER PISSE URETFÆRDIGT NOGENGANGE!!!!! OG JEG ER PISSE VRED!

Stort  til dig og din søster! Hvor er livet bare pisse uretfærdigt nogle gange. Håber virkelig din søster (og hendes mand) får modet tilbage når de er kommet sig over den store sorg de nu gennemgår..

Anmeld

5. marts 2012

merethe

5. marts 2012

Elvers

Kæmpe kram herfra!! Det må være svært at være både dig og din søster 

Anmeld

5. marts 2012

Lilje82

Det gør mig rigtig ondt at læse på jeres alles vegne. Livet kan være af en uretfærdig støvning til tider.

Sender hermed mine varmeste tanker i denne svære tid.

Anmeld

6. marts 2012

Sofia

Mange tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.