Søger ideer til en sjov første date. - derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

JeNoVa

Jeg slynger lige nogle flere idéer ud. I kan for eksempel

- synge karaoke

- spise chokolade fondue

- bage sammen

- give hinanden massage

- spille scrabble, backgammon eller andet

- klippe hinandens hår (for de vovede)

- lave spændende drinks til hinanden

- samle dit nye reolsystem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg har os snakket i telefon med mine dates og sådan, og vi har sagtens kunne snakke..

Men jeg er meget genert af person, så når først jeg står face to face med personen klapper jeg helt i..
Så det der med at man kan lave noget imens er rigtig rar for mig..
Dem hvor vi ikke har lavet andet end bare snakke er der gået ret lang tid før det hele ligesom er tøet op og man kan snakke..
Men jeg er også MEGET genert når det kommer til nye mennesker medmindre jeg er godt snaldret, for så er jeg ret frembrusende

Ja okay. Jeg er egentlig ikke genert, men er man mon ikke altid lidt nervøs og sådan i starten? Det VED jeg at jeg vil være.. - En lille detalje er også, at jeg ALDRIG har været på dates før  Men altså, jeg er nu sikker på vi sagtens kan snakke, jeg ville bare synes det var fedt at lave et eller andet sjovt sammen..

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja okay. Jeg er egentlig ikke genert, men er man mon ikke altid lidt nervøs og sådan i starten? Det VED jeg at jeg vil være.. - En lille detalje er også, at jeg ALDRIG har været på dates før  Men altså, jeg er nu sikker på vi sagtens kan snakke, jeg ville bare synes det var fedt at lave et eller andet sjovt sammen..

men nu siger du i også skal lave mad sammen, det er jo også en ice breaker, så går det helt galt, går i bare igang med maden med det samme..

Jeg er ret garvet i det her dating noget, og har været på rigtig mange dates faktisk, men det er som om man altid ender med det samme..

Nervøs det er helt naturligt at være, det er jo første gang du skal møde det her menneske..

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Jeg slynger lige nogle flere idéer ud. I kan for eksempel

- synge karaoke

- spise chokolade fondue

- bage sammen

- give hinanden massage

- spille scrabble, backgammon eller andet

- klippe hinandens hår (for de vovede)

- lave spændende drinks til hinanden

- samle dit nye reolsystem

Har faktisk foreslået at han kunne farve mit hår - Lidt mere sjovt ment, men ja.. haha.. Den var han så ikke liiiige helt med på..

Men den med chokolade fondue (staves) var egentlig god.. Hvordan foregår det?

Den med massage synes jeg lægger lidt op til sex, eller er det bare mig? Jeg har mit lort, så måske det ikke er særlig heldigt hvis han så tænker sex når jeg siger massage (Ikke at det ikke må ske, men mens. og sex på første date, synes jeg måske ikke er sååå fedt )

Men fedt. - Fede ideer!

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

men nu siger du i også skal lave mad sammen, det er jo også en ice breaker, så går det helt galt, går i bare igang med maden med det samme..

Jeg er ret garvet i det her dating noget, og har været på rigtig mange dates faktisk, men det er som om man altid ender med det samme..

Nervøs det er helt naturligt at være, det er jo første gang du skal møde det her menneske..

Det er lige præcis det

Jeg tror nu nok det skal blive hyggeligt nok at lave mad sammen.. Men ja, det er nok en god ice breaker..

Jeg er faktisk ret overbevist om, at det med ham og mig godt kunne fører til noget, så er også virkelig nervøs for om denne date kommer til at gå godt eller skidt.. Går den første date dårligt, ser man ham sgu nok ikke igen

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Det er lige præcis det

Jeg tror nu nok det skal blive hyggeligt nok at lave mad sammen.. Men ja, det er nok en god ice breaker..

Jeg er faktisk ret overbevist om, at det med ham og mig godt kunne fører til noget, så er også virkelig nervøs for om denne date kommer til at gå godt eller skidt.. Går den første date dårligt, ser man ham sgu nok ikke igen

joo, det kan man sagtens.. han kan jo os være nervøs.. Jeg har en regel der hedder "aldrig drop det efter første date" og det er simpelthen fordi man kan være SÅ nervøs på den første..

men jeg håber i får en rigtig hyggelig date, og jeg krydser fingre for at i kommer til at se hinanden igen..

Anmeld

4. marts 2012

JeNoVa

Anonym skriver:

Har faktisk foreslået at han kunne farve mit hår - Lidt mere sjovt ment, men ja.. haha.. Den var han så ikke liiiige helt med på..

Men den med chokolade fondue (staves) var egentlig god.. Hvordan foregår det?

Den med massage synes jeg lægger lidt op til sex, eller er det bare mig? Jeg har mit lort, så måske det ikke er særlig heldigt hvis han så tænker sex når jeg siger massage (Ikke at det ikke må ske, men mens. og sex på første date, synes jeg måske ikke er sååå fedt )

Men fedt. - Fede ideer!

I kunne måske starte lidt let med en hånd-, ansigts- eller fodmassage, hvis det vil være mere uskyldigt.

Der er nok mange forskellige måder at lave chokolade fondue på, så jeg googlede bare et enkelt forslag til dig.

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

joo, det kan man sagtens.. han kan jo os være nervøs.. Jeg har en regel der hedder "aldrig drop det efter første date" og det er simpelthen fordi man kan være SÅ nervøs på den første..

men jeg håber i får en rigtig hyggelig date, og jeg krydser fingre for at i kommer til at se hinanden igen..

Jeg har i hvertfald sagt til mig selv, at jeg ikke vil droppe ham pga EN dårlig eller akkavet date.. Så håber bare han har det på samme måde.

Du skal i hvertfald have mange tak.. Kommer med en update når daten er (forhåbentligt, vel) overstået

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

I kunne måske starte lidt let med en hånd-, ansigts- eller fodmassage, hvis det vil være mere uskyldigt.

Der er nok mange forskellige måder at lave chokolade fondue på, så jeg googlede bare et enkelt forslag til dig.

Ja, du har ret med massagen.. Men den tror jeg kommer spontant ind, hvis der skal det til hihi

Men fonduen tror jeg faktisk jeg vil gøre noget ud af.. Ja, jeg har lige tjekket på nettet, og der er vildt meget

Anmeld

4. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hvis jeg var dig ville jeg ikke planlægge en aktivitet og holde fjernsynet slukket. Jeg synes en god date er hvis man kan tale sammen også efter maden. For mig handler en date om hvor godt vi taler sammen

men ih hvor spændende med første date. Held og lykke. Håber det går lige som du ønsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.