An&Jo skriver:
jamen vi har blandt andet spillet twister, det er faktisk meget sjovt når man ikke rigtig kender personen, en rigtig icebreaker netop fordi man ikke kan undgå berøring..
så har der været en hvor vi havde konkurrence i ski på wii'en, det er by the way skide sjovt.. 
og så er der dem hvor man bare sidder og snakker, og de er altså ikke så skide sjove..
Jeg er begyndt at møde dem i en park og gå en tur eller lignende, altså steder hvor der også er andre.. eventuelt med start på en kaffebar, så man kan få noget med og varme sig på.. 
Ja okay. Jeg tænker også, at det måske hurtigt kan blive akkavet hvis man ikke har et eller andet i ærmet, som man kan lave..
Vi har snakket sammen en mdr. både sms og telefonen, så jeg ved vi kan tale sammen. Men når man så sidder sammen kan det måske hurtigt blive mærkeligt.. ?
Vi har aftalt at vi er hjemme ved mig, fordi vi synes det kan blive for formelt, at tage ud og spise og sådan.. Så vi skal lave mad sammen og så se hvad der sker, men ja, synes bare det kunne være skægt at lae noget sammen..
Det der twister, kunne lyde rigtig sjovt.. Lidt begøring gør vel heller ikke noget 
Anmeld