Søger ideer til en sjov første date. - derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja, okay det spil kender jeg godt :-) det var faktisk en rigtig god ide. Tak ;-)

så lidt..

Ellers så forhør dig om du kan låne en wii af noget familie eller venner hvis de har sådan en, så kan i jo tage et spil derpå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hvorfor ikke bare sidde og snakke? Evt. lav sådan en skål med spørgsmål, såsom "hvad er det vildeste du har brugt penge på", "hvad er det største du har oplevet?" osv.

Synes bare det ville være sjovere at man lige laver lidt sammen. :-) vi snakker allerede fint sammen og ved enormt meget om hinanden. Vi mangler bare at se hinanden. Så ja, det var mere for at vi kunne være lidt aktive sammen og grine lidt over hinanden på en god måde :-)

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

så lidt..

Ellers så forhør dig om du kan låne en wii af noget familie eller venner hvis de har sådan en, så kan i jo tage et spil derpå..

Ja det var faktisk en god ide tak :-)

Anmeld

4. marts 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Den tror jeg desværre han vil blive skræmt af

Satans os

så ludo da! Der er sguda lidt oldschool over Ludo...

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja det var faktisk en god ide tak :-)

så ldit..

Har selv været på et par hjemmedates i løbet af min tid som dater, og ja det er altså rarest når man ikke sidder direkte lænket til sofaen og skal kigge hinanden i øjenene hele tiden..

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

så ldit..

Har selv været på et par hjemmedates i løbet af min tid som dater, og ja det er altså rarest når man ikke sidder direkte lænket til sofaen og skal kigge hinanden i øjenene hele tiden..

Præcis det jeg tænker ;-) 

Hvad har i så lavet?

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Satans os

så ludo da! Der er sguda lidt oldschool over Ludo...

Du har SÅ ret tak.. Hihi 

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Præcis det jeg tænker ;-) 

Hvad har i så lavet?

jamen vi har blandt andet spillet twister, det er faktisk meget sjovt når man ikke rigtig kender personen, en rigtig icebreaker netop fordi man ikke kan undgå berøring..

så har der været en hvor vi havde konkurrence i ski på wii'en, det er by the way skide sjovt..

og så er der dem hvor man bare sidder og snakker, og de er altså ikke så skide sjove..

Jeg er begyndt at møde dem i en park og gå en tur eller lignende, altså steder hvor der også er andre.. eventuelt med start på en kaffebar, så man kan få noget med og varme sig på..

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jamen vi har blandt andet spillet twister, det er faktisk meget sjovt når man ikke rigtig kender personen, en rigtig icebreaker netop fordi man ikke kan undgå berøring..

så har der været en hvor vi havde konkurrence i ski på wii'en, det er by the way skide sjovt..

og så er der dem hvor man bare sidder og snakker, og de er altså ikke så skide sjove..

Jeg er begyndt at møde dem i en park og gå en tur eller lignende, altså steder hvor der også er andre.. eventuelt med start på en kaffebar, så man kan få noget med og varme sig på..

Ja okay. Jeg tænker også, at det måske hurtigt kan blive akkavet hvis man ikke har et eller andet i ærmet, som man kan lave.. Vi har snakket sammen en mdr. både sms og telefonen, så jeg ved vi kan tale sammen. Men når man så sidder sammen kan det måske hurtigt blive mærkeligt.. ?

Vi har aftalt at vi er hjemme ved mig, fordi vi synes det kan blive for formelt, at tage ud og spise og sådan.. Så vi skal lave mad sammen og så se hvad der sker, men ja, synes bare det kunne være skægt at lae noget sammen..

Det der twister, kunne lyde rigtig sjovt.. Lidt begøring gør vel heller ikke noget

Anmeld

4. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja okay. Jeg tænker også, at det måske hurtigt kan blive akkavet hvis man ikke har et eller andet i ærmet, som man kan lave.. Vi har snakket sammen en mdr. både sms og telefonen, så jeg ved vi kan tale sammen. Men når man så sidder sammen kan det måske hurtigt blive mærkeligt.. ?

Vi har aftalt at vi er hjemme ved mig, fordi vi synes det kan blive for formelt, at tage ud og spise og sådan.. Så vi skal lave mad sammen og så se hvad der sker, men ja, synes bare det kunne være skægt at lae noget sammen..

Det der twister, kunne lyde rigtig sjovt.. Lidt begøring gør vel heller ikke noget

Jeg har os snakket i telefon med mine dates og sådan, og vi har sagtens kunne snakke..

Men jeg er meget genert af person, så når først jeg står face to face med personen klapper jeg helt i..
Så det der med at man kan lave noget imens er rigtig rar for mig..
Dem hvor vi ikke har lavet andet end bare snakke er der gået ret lang tid før det hele ligesom er tøet op og man kan snakke..
Men jeg er også MEGET genert når det kommer til nye mennesker medmindre jeg er godt snaldret, for så er jeg ret frembrusende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.