2 graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Jeg er idag 6+2 og det er anden graviditet . Men jeg synes stadig ikk man kan se noget .
Jeg læser tit folk som skriver eller ligger billeder ind hvor det er gået meget stærkere 2 gang .

Første gang kom maven først rigtig til synes i uge 25.det er 14 måneder siden jeg har født .

Tror i der kan være noget galt .

Nu er vi ikke ens, så nej der er ikke noget galt fordi man ikke kan se mave endnu, det kommer, du er jo slet ikke så langt henne endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Nu er vi ikke ens, så nej der er ikke noget galt fordi man ikke kan se mave endnu, det kommer, du er jo slet ikke så langt henne endnu...

Det ved jeg .
Men man læser bare om sp mange hvor maven allerede er kæmpe o ige 5.

Anmeld

5. marts 2012

LR85

Anonym skriver:

Okay . Jamen så er det sikkert helt fint det inde .

Ja hvis du ikke har ondt og ikke blødt kraftigt, så kan du visr sagtens tage det med ro

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Ja hvis du ikke har ondt og ikke blødt kraftigt, så kan du visr sagtens tage det med ro

Har hverken ondt eller bløder .

Anmeld

5. marts 2012

LR85

Anonym skriver:

Har hverken ondt eller bløder .

Så sir jeg, nyd geaviditeten og held og lykke med spirren

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Så sir jeg, nyd geaviditeten og held og lykke med spirren

Tak . Vil jeg gøre .

Anmeld

6. marts 2012

hamahanita

Jeg er også gravid for 2 gang og er i uge 7 og jeg har lige så flad mave som jeg altid har haft. Er kun oppustet om aften.

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

altså godt nok kan den give sig mere nu, men så hurtigt går det jo heller ikke, den vokser jo først ud over skambenet omkring uge 12, jeg synes det viste sig ca samtidig ved mig, som sidst, og fra fødsel til termin med nr 2 er der kun 15 mdr. men til gengæld, tog det så pludselig mere fart, og så holdte en lille pause hvor det gik knap så stækt, men er generelt lidt større end jeg var sidst i samme uge.
Jeg er sikker på alt er normalt, der er jo heller ikke 2 graviditeter som er ens, sidst var moderkagen bagud mod ryggen, og mærkede liv allerede i uge 14/15 denne gang ligger den ud mod maven, og mærkede først liv henne omkring uge 18-19 stykker

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

OOkOkaOkayaltså godt nok kan den give sig mere nu, men så hurtigt går det jo heller ikke, den vokser jo først ud over skambenet omkring uge 12, jeg synes det viste sig ca samtidig ved mig, som sidst, og fra fødsel til termin med nr 2 er der kun 15 mdr. men til gengæld, tog det så pludselig mere fart, og så holdte en lille pause hvor det gik knap så stækt, men er generelt lidt større end jeg var sidst i samme uge.
Jeg er sikker på alt er normalt, der er jo heller ikke 2 graviditeter som er ens, sidst var moderkagen bagud mod ryggen, og mærkede liv allerede i uge 14/15 denne gang ligger den ud mod maven, og mærkede først liv henne omkring uge 18-19 stykker

Okay tak for svar .

Evt læs møg indlæg der hedder lorte spadser krop .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.