2 graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg er idag 6+2 og det er anden graviditet . Men jeg synes stadig ikk man kan se noget .
Jeg læser tit folk som skriver eller ligger billeder ind hvor det er gået meget stærkere 2 gang .

Første gang kom maven først rigtig til synes i uge 25.det er 14 måneder siden jeg har født .

Tror i der kan være noget galt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Silas&Mille

Ved min første  graviditet kunne man først se det rigtigt på mig omrking uge 25 og ved anden graviditet kunne de ses rigtig omkring uge 20.

Men jeg er så også overvægtig, så måske det har noget at sige.

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Ved min første  graviditet kunne man først se det rigtigt på mig omrking uge 25 og ved anden graviditet kunne de ses rigtig omkring uge 20.

Men jeg er så også overvægtig, så måske det har noget at sige.

Jeh er bestemt ikk over vægtig .
Jeg håber bare den lille har det godt der inde ..

Anmeld

4. marts 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

hehe... så burde du kunne se det noget før jeg kunne anden gang  Men hvornår er ikke til at svare på, desværre-

Anmeld

4. marts 2012

Silas&Mille

hov... dobbelt

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

JaJaakkekee

hehe... så burde du kunne se det noget før jeg kunne anden gang  Men hvornår er ikke til at svare på, desværre-

Ja jeg må vente spændt til maven viser sig .

Anmeld

4. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror ik du ska være nervøs! Er også 2 gangs gravid og i uge 22 på tirsdag. Trode også maven ville komme hurtiger anden gang, men det er først indenfor de sidste 14 dage man er begyndt at ku se jeg er gravid. I min første graviditet ku det ik skjules fra uge 15. Denne gang ka jeg stadig skjule det, hvis jeg ville for det ka kun ses fra siden af, når jeg har bestemte ting på. Vh stine

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

OTror ik du ska være nervøs! Er også 2 gangs gravid og i uge 22 på tirsdag. Trode også maven ville komme hurtiger anden gang, men det er først indenfor de sidste 14 dage man er begyndt at ku se jeg er gravid. I min første graviditet ku det ik skjules fra uge 15. Denne gang ka jeg stadig skjule det, hvis jeg ville for det ka kun ses fra siden af, når jeg har bestemte ting på. Vh stine

Okay . Dejligt at høre jeg ikk er den enstr der er længe om at få mave 2 gang .

Anmeld

5. marts 2012

LR85

Tror desværre a det man ser på de flest er luft i maven når de ikke er længere henne. Livmoderen er jo ikke større end et lille æble der ligger helt nede i bækkenet. 

Jeg havde masser luft i starten men man kunne se ordenlig gravid-mave i uge 12-14 stk

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Tror desværre a det man ser på de flest er luft i maven når de ikke er længere henne. Livmoderen er jo ikke større end et lille æble der ligger helt nede i bækkenet. 

Jeg havde masser luft i starten men man kunne se ordenlig gravid-mave i uge 12-14 stk

Okay . Jamen så er det sikkert helt fint det inde .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.