Hvor meget tøj er det ok at vuggestuen smider væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

L&V

Roselil skriver:

Der står navn i noget og andet ikke, men der er også forsvundet noget med navn i. Men skal have skrevet navn i alt nu, så der der ihvertfald ikke noget mere jeg kan gøre fra min side. Jeg plejer at gå rundt og kigge alle sandsynlige steder og spørge personalet samt skrive på afkrydsningssedlen at det er væk.

Sidste uge kom han hjem med en fremmed t'shirt på, opdagede det først da jeg kom hjem da han lå og sov i sin egen barnnevogn med flyverdragt.

Så måske ligger Elias tøj også rundt omkring?

Det ku der da være mulighed for ja.. Ellers er der vel en info tavle du kan sætte et opslag op med de ting du mangler. men ku ikke selv blive sur over at ting bliver væk hvis der ikke er tydeligt navn i, så det er nok en go ide ja.. tøj stempel rt super så er det synligt og nemt at gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

LR85

vi har navn i alt vores, OGSÅ sko og sutsko da vi nemlig ikke ville risikere a det blev væk.

Der står navn og stuenavn.

Vores dreng har gået der 1½ år og vi har aldrig mistet noget

Anmeld

4. marts 2012

Clisolka

Det er ikke okay!! 

Min datter startede i vuggestue i sep. og indtil videre er intet blevet væk - nogle gange har de dog fået smidt hendes tøj ind i en af de andres skabe, så det er hurtigt at finde. 

Jeg sørger for at skrive navn i alt - både tøj og sko.

En dag vi kom for at hente hende i sidste uge havde de fået smidt hendes elefanthue væk! Det er den eneste hun havde med på det tidspunkt, men sørme om ikke en pædagog havde fået tabt den på gangen, hvor hendes barnevogn skal ind og ud af en dør (det kan jo ske) - hun er den eneste med den hue, så den er ikke svær at genkende  Vi fandt den 2 sek inden vi skulle ud af døren igen.  

Anmeld

4. marts 2012

Rebecca55

Det var jeg godt nok blevet tosset over og synes på ingen måde det er ok...

Anmeld

4. marts 2012

Kay

jeg arbejder i en vuggestue... og nogle gange forsvinder tingene ud af den blå luft og vi ligner et stort ?

selvom din søn ikke selv kan tage sine sutsko af kan nogle af de større børn tage dem af ham og lege med dem... men 4 par på så kort tid er lige i overkanten...

står der navn og stue i alle tingene??? for kan fortælle at det er rigtig svært at holde styr på hvad alle børnene har på hver dag... så navne i ALT hjælper os meget!

men at de ikke har rutiner for hvor de lægger tøjet lydder underligt... vores rutine er at børnenes tøj bliver taget af på puslebordet samtidig med de bliver skiftet inden de skal sove... selvfølgelig hvis et barn er meget varmt bliver der lige lagt en trøje og hvis vi ik når ud på badeværelset med den ligger den på stuen men så bliver den lagt ud når stuen bliver lukket... eller hvis der ik er navn i ryger den i glemmekassen... hvor ingen forældre gidder kigge så dene er overfyldt...

en sidste mulighed er at der er en der syntes din søns tøj er rigtig fint og kommer til at "Låne" det med hjem..  hvilket ik er sjovt...

men tag en snak med pædagogerne/medhjælperne... om din utilfreds hed hvis de er faglig stolte nok tager de det til sig og gør noget ved det...

Anmeld

6. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Update

I går fandt jeg alle Elias sutsko og hans sweater, det var dejligt!

Nu skal der navn i alt det der ikke er navn i. Men tror desværre ikke det løser hele problemet da der også er navn i nogle af sutskoene og et par af de bukser der fortsat er væk. Men i har selvfølgelig ret i at man skal have navn i det hele, så har man ihvertfald gjort hvad man kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.