Jeg synes Elias vuggestue smider rigtig meget af hans tøj væk. I de ca. 3 mdr. han har gået der er der fosvundet 4 par sutsko (han kan ikke selv tage dem af) 1 vintersweater og 2 par bukser. Jeg synes det er begyndt at blive for meget.
Jeg kan godt forstå at de har meget tøj at holde styr på, men jeg kan bare også se at de ingen faste rutiner har mht. hvor de klæder børnene af, det gør de nemlig hvorsomhelst. Så nogle gange er man heldig at finde tøjet igen på andre stuer, i hans barnevogn, i garderoben osv. osv. Jeg kan ikke helt forstå at de ikke har en fast procedure for tøjet. F.eks. at klæde barnet af inden man lægger det til at sove eller gå ind og lægge tøjet i hans kasse når man klæder ham af på en anden stue.
Jeg ved der kan være travlt, men tror bare at opmærksomhed på rutine kan gøre meget.
Det der også pisser mig lidt af, det er hvor nonchelant de tager det når noget er væk.Siger bare, at det sker og sådan er det bare.
Jeg synes det er lidt at skide på folk at være så ligeglade. Jeg bor i nordvest kbh. og her er mange der ikke har særlig mange penge, hvad skal de stille op?
Nå, lang smørre, men vil rigtig gerne høre jeres mening, hvor meget er for meget?
Anmeld