Hvordan havnede du på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

An&Jo

Miss Church skriver:

Hallo derude

Der er super mange som bruger baby.dk og personligt synes jeg at det er en fantastisk side, som jeg besøger stort set hver dag

For mit vedkomne var det helt tilfældigt at jeg havnede på siden, i min søgen på kageopskrifter. Google førte mig hertil og jeg blev hængende

Hvordan fandt du siden? 

Go' søndag til jer alle 

jeg blev træt af en anden side, og gav mig til at google, og så kom baby.dk frem, og så måtte jeg jo lige se hvad det var for noget, og så blev jeg hængende, og ja jeg er forholdsvis aktiv herinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

JulieE

HelleBelle skriver:

Jeg er overflytter fra netbaby hvor jeg startede i 2004, vi var en gruppe som flyttede herover sammen. . Ses stadig med Aalborgtøser fra dengang. Nogle er her stadig nogle er smuttet. jeg er med næste hver dag men skriver sjældent.

O's mig, os' mig  Det er lidt vildt, vi stadig er her... nogel af os 

her er også dagligt og mange gange... Kna slet ikke undvære baby.dk 

Anmeld

4. marts 2012

Nadia&Daniel

Miss Church skriver:

Hallo derude

Der er super mange som bruger baby.dk og personligt synes jeg at det er en fantastisk side, som jeg besøger stort set hver dag

For mit vedkomne var det helt tilfældigt at jeg havnede på siden, i min søgen på kageopskrifter. Google førte mig hertil og jeg blev hængende

Hvordan fandt du siden? 

Go' søndag til jer alle 

Googlede noget om baby'er (var gravid) og frem kom siden.. Og har været medlem siden den dag..

Anmeld

4. marts 2012

HelleBelle

JulieE skriver:

O's mig, os' mig  Det er lidt vildt, vi stadig er her... nogel af os 

her er også dagligt og mange gange... Kna slet ikke undvære baby.dk 

Hej Julie :0) er vi ikke de 2 mest aktive fra dengang? Ser sjældent de andre i hvert fald.

Anmeld

4. marts 2012

Miss Church

An&Jo skriver:

jeg blev træt af en anden side, og gav mig til at google, og så kom baby.dk frem, og så måtte jeg jo lige se hvad det var for noget, og så blev jeg hængende, og ja jeg er forholdsvis aktiv herinde..

Dejligt  

Ja dit navn har jeg stødt på af og til  

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

HelleBelle skriver:

Hej Julie :0) er vi ikke de 2 mest aktive fra dengang? Ser sjældent de andre i hvert fald.

Jo... det tror jeg  mange af de andre er meget sporadiske herinde... Hvis man lige ser bort fra Zafir  Hende snakker jeg jo rigtig meget med herinde, gennem alt staff arbejdet  

Så dejligt der stadig er nogle af os tilbage!!

Anmeld

4. marts 2012

lycly

Jeg faldt over siden da jeg var helt nygravid og søgte på noget ang. kost og sådan. Oprettede et par indlæg og så glemte jeg faktisk alt om siden indtil jeg 5 mdr efter kom i tanke om den. Og så har jeg været lidt afhængig siden

Anmeld

4. marts 2012

Clisolka

Jeg var aktiv bruger på Minmave, men brød mig ikke om den, så jeg googlede - og her var jeg. Jeg har været herinde hver dag siden 

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

Jeg endte på baby.dk ved en tilfældighed kort inden jeg blev gravid... 

Det var kærlighed ved første blik 

Jeg har også forsøgt mig på andre sider, men siderne har været alt for uoverskelige - baby.dk fungerer bedst for mig!

Vh. Louise

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

Jeg endte på baby.dk ved en tilfældighed kort inden jeg blev gravid... 

Det var kærlighed ved første blik 

Jeg har også forsøgt mig på andre sider, men siderne har været alt for uoverskelige - baby.dk fungerer bedst for mig!

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.