Hvordan havnede du på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Miss Church

Hallo derude

Der er super mange som bruger baby.dk og personligt synes jeg at det er en fantastisk side, som jeg besøger stort set hver dag

For mit vedkomne var det helt tilfældigt at jeg havnede på siden, i min søgen på kageopskrifter. Google førte mig hertil og jeg blev hængende

Hvordan fandt du siden? 

Go' søndag til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Michalala

Jeg blev gravid og måtte søge noget info - da jeg ikke ved noget som helst om det med at blive forældre. Startede på minmave.dk, men syntes ikke den var så god til at besvare mine spørgsmål. Så havnede jeg her - og er blevet hængende

Anmeld

4. marts 2012

Miss Church

Michalala skriver:

Jeg blev gravid og måtte søge noget info - da jeg ikke ved noget som helst om det med at blive forældre. Startede på minmave.dk, men syntes ikke den var så god til at besvare mine spørgsmål. Så havnede jeg her - og er blevet hængende

Jeg har ikke besøgt minmave.dk, men har også hørt at den ikke skulle være ligeså go'. Har dog set at den har en graviditetskalender, hvor man kan følge baby's udvikling dag for dag. Det synes jeg der er spændende

God du kom hertil så

Anmeld

4. marts 2012

serinasmor

Havde googlet noget med gylp da serina var lille ..

og 2 andre ting som jeg har glemt hvad var ..

hver gang var det her jeg fik det bedste svar - eller et svar der overhovedet kunne bruges

så blev jeg hængende fordi det er 1000 gange nemmere selv at spørge - og hyggeligt at få lov at hjælpe andre ved at svare

Anmeld

4. marts 2012

Muffin_girl

Miss Church skriver:

Hallo derude

Der er super mange som bruger baby.dk og personligt synes jeg at det er en fantastisk side, som jeg besøger stort set hver dag

For mit vedkomne var det helt tilfældigt at jeg havnede på siden, i min søgen på kageopskrifter. Google førte mig hertil og jeg blev hængende

Hvordan fandt du siden? 

Go' søndag til jer alle 

Jeg skrev noget med fertilitet og baby i google feltet. Og her er er jeg

Anmeld

4. marts 2012

Michalala

Miss Church skriver:

Jeg har ikke besøgt minmave.dk, men har også hørt at den ikke skulle være ligeså go'. Har dog set at den har en graviditetskalender, hvor man kan følge baby's udvikling dag for dag. Det synes jeg der er spændende

God du kom hertil så

Ja, det med graviditetskalenderen er rigtig fint og en dejlig ting at kunne følge med i. Men i forhold til debatterne syntes jeg det virker som om der er mange flere brugere herinde. Og derfor bliver der taget flere emner op, og der er også flere til at svare på de spørgsmål man selv stiller.

Anmeld

4. marts 2012

HelleBelle

Jeg er overflytter fra netbaby hvor jeg startede i 2004, vi var en gruppe som flyttede herover sammen. . Ses stadig med Aalborgtøser fra dengang. Nogle er her stadig nogle er smuttet. jeg er med næste hver dag men skriver sjældent.

Anmeld

4. marts 2012

Miss Church

serinasmor skriver:

Havde googlet noget med gylp da serina var lille ..

og 2 andre ting som jeg har glemt hvad var ..

hver gang var det her jeg fik det bedste svar - eller et svar der overhovedet kunne bruges

så blev jeg hængende fordi det er 1000 gange nemmere selv at spørge - og hyggeligt at få lov at hjælpe andre ved at svare

Det er jeg også vild med. Og man kan høre om alle afvigelserne i stedet for det "normale". 

Anmeld

4. marts 2012

Miss Church

AalborgPigen skriver:

Jeg skrev noget med fertilitet og baby i google feltet. Og her er er jeg

Anmeld

4. marts 2012

serinasmor

Miss Church skriver:

Det er jeg også vild med. Og man kan høre om alle afvigelserne i stedet for det "normale". 

lige præcis  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.