Dybt frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

LJ86

Hej alle.

Hvem tog initiativet til at tage snakken om at få børn? Jeg har en kæreste (27 år), som lige er færdiguddannet og har fået job, men som lukker sig ind i sig selv og nærmest bliver irriteret bare emnet baby kommer på bordet, og så er der mig (25 år), jeg er færdiguddannet sygeplejerske til sommer, og så håber jeg på et job, jeg kunne sagtens få børn nu. Ved godt at vi begge skal være klar til det, men bliver mænd nogle sinde klar til at få børn? Jeg er bare ved at være så frustreret over det, og især nu hvor alle spørger om vi ikke snart skal have børn fordi vi er færdige og har været sammen i mange år.

Håber der er nogle der kan komme med svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

TeamRocket

Min mand var klar som 21 årig. Og har håndteret det bedre end jeg selv gjorde da jeg blev gravid ved et uheld. Så jo, de bliver klar de kære mænd der, de skal bare have lov til at blive det. Og din lyder tydeligvis ikke klar endnu.

Min venindes mand på 29 år nægter stadig at ta snakken. Jeg ved hun er ved at gå ud af sit gode skind. Så jeg kan godt forstille mig det må være lidt hårdt ikke at være enige om hvornår

Anmeld

4. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Her var det min mand, der tog hul på emnet, fra vi var meget, meget unge. Ikke nødvendigvis, fordi han tænkte så meget længere end til dét at have en baby...

Jeg synes, du skal give din kæreste tid. Måske føler han, at fælden er ved at klappe for ham, og at hans ungdom er ovre lige om lidt - og at alene dét, at du bliver færdig til sommer, er en påmindelse om, at det næste store "voksen-skridt" bliver at få barn. Måske har han lige nu nok i at forholde sig til at have job og have sagt farvel til tilværelsen som studerende.