Min-mave.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Christina.78

Er på begge sider..startede med MM og er glad for siden..kommer der bare ikke så tit..er lidt mer herinde men ikke fordi den anden side er uoverskuelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg startede på min-mave.dk, men min veninde nævnte den her og jeg har været her ligesiden.

Jeg brugte kun chatten på den anden, alt andet var alt for uoverskueligt

Anmeld

4. marts 2012

Ryberg

Jeg brugte min mave en del på et tidspunkt, men siden er fyldt med så mange fejl og errors at man tror det er løgn !

Jeg har siddet flere gange og lavet lange indlæg og når jeg så trykker opret - fejl! Har klaget til dem mange gange.

Indimellem er man også pludselig logget af når befinder sig forskellige steder på deres site ..

Så hørte jeg om baby.dk og har været her siden.

Er dog træt af jeg ikke kom herind under min graviditet..

Anmeld

4. marts 2012

Muffinmus

har været der i 5 år:-)

Og nej, synes ikke den er uoverskuelig,men er også mest på termins og forældregrupperne:-)

Anmeld

4. marts 2012

Ka+Ma=Be

Frk P. skriver:

Hej alle.. Sad lige og kiggede på baby og min-mave, og undrede mig over hvorfor så mange bruger min-mave? Jeg synes deres side virker lidt uoverskuelig? Nogle herinde, der også bruger den side?

Og hvorfor / hvorfor ikke?

Jeg bruger den ikke og har heller aldrig gjort det. Jeg har da været inde og kigge, men det er så også det. 

Som dig, synes jeg, at den er dybt uoverskuelig og rodet! Man kan ikke finde noget og alting virker usammenhængende

Anmeld

4. marts 2012

maryjane

Synes ikke det er uoverskueligt, men bruger det bare ikke ret meget. Ved ikke hvorfor, måske er der bare mere aktivitet her 

Anmeld

4. marts 2012

modesty

Uoverskuelig, nej, det synes jeg godt nok ikke. Det er måske ikke den allermest internet-efne der har sat siden op, men så er det heller ikke værre. Jeg kan faktisk godt lide siden, men der er så lidt forum-aktivitet at det ikke rigtigt kan betale sig at komme derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.