Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.. Sad lige og kiggede på baby og min-mave, og undrede mig over hvorfor så mange bruger min-mave? Jeg synes deres side virker lidt uoverskuelig? Nogle herinde, der også bruger den side?
Og hvorfor / hvorfor ikke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har været inde på den men som dig synes jeg også den virkede mere uoverskuelig end her så bruger kun baby.dk nu
Jeg startede på min-mave.dk, var der ca. få sek. og var SÅ forvirret, så fandt jeg baby.dk og her er lettere at finde rundt, alt er mere tilgængeligt her synes jeg.
I sin tid da jeg skulle finde en baby-side oprettede jeg mig på minmave og netbaby, men minmave blev jeg aldrig fortrolig med, da jeg ikke kunne finde rundt og derfor blev netbaby min faste base - indtil denne side dukkede op
Jeg brugte min mave. Jeg synes den er den er meget besværlig at finde rundt på, men når man først havde fundet ud af den, så synes jeg den var god. Jeg kan huske da jeg først fandt baby.dk at jeg synes der var rigtig mange unge, som jeg havde lidt svært ved at forholde mig til (altså ikke fordi de var unge, men mere sådan nogle dilemaer som, han går i byen og gider ikke hjælpe dagen efter osv) ting som slet ikke var relevant for mig. Grunden til jeg i sin tid dog endte med mest at være på baby.dk var fordi der var meget mere udskiftning af brevene (skete mere)
Frk P. skriver: Hej alle.. Sad lige og kiggede på baby og min-mave, og undrede mig over hvorfor så mange bruger min-mave? Jeg synes deres side virker lidt uoverskuelig? Nogle herinde, der også bruger den side? Og hvorfor / hvorfor ikke?
Jeg har kigget.. Men kan ikke overskue den. Den er så rodet !!
Jeg har haft brugt Minmave, men syntes den er uoverskuelig, så jeg holder mig til Baby.dk
Jeg har også profil derinde.. men synes de er vidt uoverskuelig!! Så har aldrig brugt den..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128