Brunt udflåd i 7. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Frk-Lotusblomst

så længe der ingen smerter er synes jeg overhovedet ikke du skal bekymre dig, snakkede med min læge pga en blødning tidligt i forløbet og han sagde at det er umuligt at abortere uden smerter og at det oftest er små blodkar der brister, helt ufarligt.

Held og lykke med spiren 

Så må jeg lige sige fy skamme til din læge. Det er bestemt slet ikke umuligt at abortere uden smerter.. Det har jeg nemlig gjort. Og kender jeg flere der har.. Blot lige til info..

Man kan kke give en egentlig opskrift på hvornår man mister. Der behøver hverken være smerter eller blod før det er gået galt.. Kroppen reagerer meget forskelligt på det at miste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg håber alt går vel med dig..
Jeg forbinder desværre diverse blødninger, udflåd med blod i som noget skidt da jeg har aborteret 2 gange.. Eller dvs forsteret er dødt indeni mig og blevet der i flere uger efter. Derefter er jeg begyndt at enten få smerter eller 2. gang få udflåd med bolod i. Også gammelt blod..

Jeg håber det bare er et bristet blodkar, men det tyder desværre ikke godt.. Held og lykke imorgen..

Anmeld

4. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg har brug for at vide om det er normalt at have brunt udflåd.. Det fik jeg i går aftes, tror ikke der har været noget  siden, men blev meget bekymret.. Har haft lidt ondt de sidste par dage, men det kan vel bare være ligamentsmerter.. Er der nogen der har prøvet det??

jeg har fundet frem til at det er normalt med pletblødninger omkring 7-8 uge da man normalt der skal have mens..

hvis det er frisk strøm af blod konstant så nej så er det ikke særlig gode tegn

krydser fingre for dig

Anmeld

4. marts 2012

komodo

Frk-Lotusblomst skriver:

Så må jeg lige sige fy skamme til din læge. Det er bestemt slet ikke umuligt at abortere uden smerter.. Det har jeg nemlig gjort. Og kender jeg flere der har.. Blot lige til info..

Man kan kke give en egentlig opskrift på hvornår man mister. Der behøver hverken være smerter eller blod før det er gået galt.. Kroppen reagerer meget forskelligt på det at miste..

Kan godt være han har givet mig lidt falsk tryghed, men synes ikke der er grund til at hun går op i limningen hvis det viser sig at være fuldstændig harmløst, hvad det dog heldigvis oftest er

Anmeld

4. marts 2012

Frk-Lotusblomst

komodo skriver:

Kan godt være han har givet mig lidt falsk tryghed, men synes ikke der er grund til at hun går op i limningen hvis det viser sig at være fuldstændig harmløst, hvad det dog heldigvis oftest er

Det kan nemt ske, men det er for mig rigtig dårligt af en læge..
Og synes egentlig heller ikke man bør give falsk tryghed.. Det kan betyde rigtig meget, men det kan også være ingenting. Det bør man sige/skrive efter min mening

Anmeld

4. marts 2012

Linsi

Anonym skriver:

Jeg har brug for at vide om det er normalt at have brunt udflåd.. Det fik jeg i går aftes, tror ikke der har været noget  siden, men blev meget bekymret.. Har haft lidt ondt de sidste par dage, men det kan vel bare være ligamentsmerter.. Er der nogen der har prøvet det??

Hej søde.. slå lidt koldt vand i blodet, jeg havde i 8 uge en blødning med friskt blod, det betød ikke noget.. det faktisk helt alm. Jeg panikkede fuldstændig. Jeg havde også ligamentsmerter den dag.. det var mine slimhinder det mere var galt med sagde lægen. held og lykke 

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

Så fik jeg fat i lægen, fik en tid her i formiddag og skal til scanning senere.. Mange tak for alle svarene, håber på at dem der skrev at det ikke betyder noget har ret.. Er meget nervøs, men nu må jeg vente og se hvad lægen siger.. Min kæreste tager heldigvis med til lægen og til scanningen.. 

Anmeld

5. marts 2012

Maise

Anonym skriver:

Så fik jeg fat i lægen, fik en tid her i formiddag og skal til scanning senere.. Mange tak for alle svarene, håber på at dem der skrev at det ikke betyder noget har ret.. Er meget nervøs, men nu må jeg vente og se hvad lægen siger.. Min kæreste tager heldigvis med til lægen og til scanningen.. 

je blødte meget igennem min graviditet, frisk blod og nogen gange meget synes jeg. Sarte slimhinder blev konklusionen. jeg var ugens gæst på gynækologisk og senere fødeafd. i en lang periode. jeg startede også med at bløde i uge 8 hvor jeg skulle have haft min anden menstruation, som er meget normalt at man godt at gøre.

for dig.

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Held og lykke. Dejligt du har en læge der tager dig seriøst..

Jeg krydser for at at er okay og at det bare er en af de tosse blødninger nogle oplever igennem graviditeten!

Mange krydser og kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.