Brunt udflåd i 7. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.331 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har brug for at vide om det er normalt at have brunt udflåd.. Det fik jeg i går aftes, tror ikke der har været noget  siden, men blev meget bekymret.. Har haft lidt ondt de sidste par dage, men det kan vel bare være ligamentsmerter.. Er der nogen der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

lukasmor

Anonym skriver:

Jeg har brug for at vide om det er normalt at have brunt udflåd.. Det fik jeg i går aftes, tror ikke der har været noget  siden, men blev meget bekymret.. Har haft lidt ondt de sidste par dage, men det kan vel bare være ligamentsmerter.. Er der nogen der har prøvet det??

Det kan man sagtens have uden at det betyder noget

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Nu er det blevet til frisk rødt blod..  

Anmeld

4. marts 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

ØØØvøNu er det blevet til frisk rødt blod..  

Øv øv det er desværre ikk særlige gode tegn .
Da jeg aboterede der startede det os med brunt udflåd og så blev det frisk efter følgende .

Anmeld

4. marts 2012

Tona

Det kan man sagtens have i uge 7-8 uden at det betyder noget som helst, fordi det er der man skulle have haft næste menstruation hvis man ikke var blevet gravid sådan ca. Så kan kroppen godt lige blive lidt forvirret og der kan komme lidt udflåd.

Når det så er sagt, så vil jeg mene at du bør tale med din læge om det for en sikkerheds skyld, for det kan jo også være noget der ikke er helt ok

Men når der ikke er kommet ret meget og det er gået i stå igen og det ikke var frisk blod så er det i alt fald gode tegn

EDIT: Jeg ser så lige at det er blevet til frisk blod. Du skal have fat i din læge. Håber alt ordner sig alligevel.

Anmeld

4. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

hvordan går det med dig nu ? 

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Ringede til vagtlægen som sagde at han ikke kunne gøre noget, og at jeg skal kontakte min egen læge i morgen.. Så det fik jeg ikke meget ud af, men har bestilt en scanning på en privat klinik i morgen og så håber jeg det bedste.. Ringer også lige til lægen i morgen tidlig.. Men er meget spændt på scanningen.. Har ikke stærke smerter så tænker positivt..

Anmeld

4. marts 2012

komodo

så længe der ingen smerter er synes jeg overhovedet ikke du skal bekymre dig, snakkede med min læge pga en blødning tidligt i forløbet og han sagde at det er umuligt at abortere uden smerter og at det oftest er små blodkar der brister, helt ufarligt.

Held og lykke med spiren 

Anmeld

4. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ringede til vagtlægen som sagde at han ikke kunne gøre noget, og at jeg skal kontakte min egen læge i morgen.. Så det fik jeg ikke meget ud af, men har bestilt en scanning på en privat klinik i morgen og så håber jeg det bedste.. Ringer også lige til lægen i morgen tidlig.. Men er meget spændt på scanningen.. Har ikke stærke smerter så tænker positivt..

for alt er vel!

Anmeld

4. marts 2012

june1987

Jeg abortede i juli det startede en lørdag med brunligt udflåd. mandag kom jeg til scanning da det var nogenlunde stoppet vi så hjerte blink men om fredagen fik jeg blod igen og smerter  og ja mandag var den ude igen laaang træls uge

men jeg blev gravid i anden cyklus efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.