vingummi vitaminer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

NatteS

har i hørt om disse vingummi vitaminer ? hvad er jeres erfaringer og mening om dem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

sarahb

Min mand havde købt dem, uden jeg viste det og synes ikk det er meget vitamin over dem.
Der er nogle vitaminer der ikke er i som der er i dem fra apoteket.

Anmeld

4. marts 2012

132319

Vi har haft dem men de er jo svinedyre 

Det er også sådan lidt fjollet at vende sit barn til at få slik hver gang det skal have vitaminer men på den anden side, så ser mine unger også den daglige almindelige vitaminpille som slik, de elsker det

Derfor holder jeg mig til dem, de er ligeglade om det er en vingummie eller en tyggetabelet og sidstnævnte koster trods alt noget mindre

Anmeld

4. marts 2012

JonTri

NatteS skriver:

har i hørt om disse vingummi vitaminer ? hvad er jeres erfaringer og mening om dem ?

Jeps... min søn har fået nogle prøver på apoteket... og han elskede dem... problemet var bare, at han ville have flere... 

Han spiser gerne sin alm multevitamin, men man kan vist få fiskeolie i "vingummi", så det overvejer jeg at købe. 

Har dog ikke sat mig ind i, om de er fulde af klamme stoffer - i så fald må knægten kløjes i levertran

Anmeld

4. marts 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Synes det er noget værre fis for at sige det rent ud

Hvofor tilsætte vitaminer i noget der alligevel er usundt og fyldt med sukker?? Er bange for at det bare får flere til at købe det i den tro at så er det ok for der er jo vitaminer i det  Hmm....nej ikke lige min kop te. Synes det er noget mærkeligt noget....

Anmeld

4. marts 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Omsorgsgiver skriver:

Hvofor tilsætte vitaminer i noget der alligevel er usundt og fyldt med sukker?? Er bange for at det bare får flere til at købe det i den tro at så er det ok for der er jo vitaminer i det  Hmm....nej ikke lige min kop te. Synes det er noget mærkeligt noget....

Hmmm...jeg har vist misforstået indlægget, heheh.... Troede man kunne købe en pose vingummier i supermarkedet hvor der var tilsat vitaminer i.  

Så ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes.....

Anmeld

4. marts 2012

132319

Omsorgsgiver skriver:

Det er almindelige vitaminpiller jo altså også

Anmeld

4. marts 2012

henh01

min datter på 7 var med i helsebiksen sidst jeg skulle op og handle og der fik hun øje på glasset med vingummi vitaminer. Og dem fik hun De fungerer fint, men hune rogså så stor at hun forstår hvad det er!

Anmeld

4. marts 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
132319 skriver:

Det er almindelige vitaminpiller jo altså også

Hvad??!! Kan godt være jeg er helt dum men vidste altså ikke at vitaminpiller indeholder sukker?? Og her snakker jeg også om de alm. piller til voksne?? Det burde da ikke være tilfældet synes jeg!!

Anmeld

4. marts 2012

ano14316

Omsorgsgiver skriver:

Hvad??!! Kan godt være jeg er helt dum men vidste altså ikke at vitaminpiller indeholder sukker?? Og her snakker jeg også om de alm. piller til voksne?? Det burde da ikke være tilfældet synes jeg!!

Der er massere af sukker i piller.. glukose er et af det mest anvendte bindemidler i tabletter (alt det vi kender som alm. piller)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.