kan man mærke sin æl ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2012

Anonym trådstarter

Og er der nogen der har mærket Dèt?
Vågnede en morgen hvor Dèt føltes som om spidsen af en kniv blev sår på æggestokken og så kørt over i æggelederen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

norg

Nogen kan nærke sin ÆL.

Jeg kan! Når jeg har stikker det i siderne af venusbjerget. Og hvis jeg har sex under ÆL er jeg også øm Down there!! 

Så det kansagtens være ÆL, som du har mærket.

Anmeld

4. marts 2012

Den lykkelige

Inden jeg blev gravid havde jeg aldrig mens smerter eller kunne mærke ÆL men efter jeg har født kan jeg mærke det hele..

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

norg skriver:

Nogen kan nærke sin ÆL.

Jeg kan! Når jeg har stikker det i siderne af venusbjerget. Og hvis jeg har sex under ÆL er jeg også øm Down there!! 

Så det kansagtens være ÆL, som du har mærket.

Okay, det kom over fra siden af, lige ved hoften, og var vildt ubehageligt... Håber da det var min ÆL, så jeg blev gravid da vi havde sex

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Inden jeg blev gravid havde jeg aldrig mens smerter eller kunne mærke ÆL men efter jeg har født kan jeg mærke det hele..

før fik jeg mens smerter op til at min mens kom, nu kommer det altid bagefter :-S
Men har vist heller aldrig kunnet mærke min ÆL, ellers har jeg bare ikke gået op i hvad det var.

Anmeld

4. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Vågnede en morgen hvor Dèt føltes som om spidsen af en kniv blev sår på æggestokken og så kørt over i æggelederen!

Jeg ka mærke den

Anmeld

4. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Efter jeg stoppede med p-pillerne kunne jeg sagtens mærke min ÆL = AUV  Så blev jeg gravid og fødte Isabella. Nu er jeg startet på p-piller igen, så jeg kan ikke mærke den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.